Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Da har jeg en Logo 500 i posten. Radioen jeg bruker til fly er en WFly 7 kanaler. Har ikke hatt noen problemer med den, men tør jeg bruke den på litt mer "seriøse" modeller? Hva sier dere erfarne heli-flygere? Dette kan selvsagt også brukes som en super unnskyldning til å oppgradere
har ikke noe erfaring med wfly, men så lenge den er stabil og du stoler på den så er det vel ikke noe i veien for å bruke den vil jeg tro.
Du bør sørge for att venstre stikka ikke har riller for gassen når du flyr heli.
Logo 500 er fbl utgave tipper jeg, og derved er ikke kravene til radioen så veldig stor.
Må bare ha heli program i radio med throttle og pitch curves og sånn.
Swash mixen er i fbl enheten på heli uansett.
Har hatt WFly 7 kanaler i et par år før jeg gikk ober til JR. Hadde aldrig noe som helst tull med WFly radioen den virket svært bra men hadde noe begrensede programmeringsmuligheter.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment