Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Unconfigured Ad
Collapse
Hvordan få mottager og satelitt til å funke sammen med jeti dc-16
Hvordan få mottager og satelitt til å funke sammen med jeti dc-16
Har en jeti R9 mottager og en R sat2 montert i en f3j, men får de ikke til å spille på lag.
hvær gang jeg har slått av radioen får jeg megling om jeg skall bruke den eller dem mottakeren.
noen som kan hjelpe.??
mvh
kjell Geir Nilsen.
Det er sikket flere måter å gjøre dette på, men jeg har gjort følgende; (jeg og sleit).
Sett i bind plug i r9'n, slå på power til r9, så slå på radioen.
Da får du spm om binde imot et serienr rx, og du velger 'yes'.
Slå av RX power, sett bind plug i rsat2, IKKE power på enda .
Gå inn i meny på radioen (husker ikke hva menyen het her og nå), og skift tx/rx setting fra default til double path. Da ser du at primary står merket 'V' (altså ok). Nå kan du slå på power til rx'ne igjen, deretter velger du 'bind secondary rx' på radioen. Nå skal du bli spurt om å binde imot et annet serienr, altså rsat2! Velg yes.
Fjern bind plug, se at begge rx står merket 'V'.
Du kan også sjekke i system menyen på radioen, der står det hvilke serienr den er bindet imot.
Håper det funket for deg nå
Hvis ikke, forsøker du samme prosedyre, bare at du starter bind secondary rx og deretter slår av radioen før du slår på power på rx (med bind pluggen i rsat2 som tidligere forklart). Når du så slår på igjen radioen, søker den etter secondary rx !
Kjapt og dårlig forklart ifra mobilen her, så spør om noe ble uklart.
Ola G Bråten -77
Sunndal flyklubb avd. Modellfly
Extreme Flight Yak 91" Q80-8M
3DHS Slick 89" Q80-8m
Jeti DS-16
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment