For noen dager siden klarte jeg det utroligste.. Jeg fikk ikke koblet trainerkablen til brillene da jeg skulle forsyne dem med strøm fra senderen fordi en av pinnene i pluggen var litt bøyd. Uten å tenke meg om tok jeg en skrutrekker og rettet ut pinnen slik at jeg fikk koblet ledningen til brillene. Men da jeg skrudde på senderen kom det ingen bilde i brillen. Det viste seg at senderen ikke lenger leverte strøm til brillen!
Skrutrekkeren har antagelig vis kortsluttet pinnene i pluggen og et eller annet i sendern er ødlagt. Det jeg så gjorde var å koble senderen til dataen og fyre opp simulatoren. Først fannt ikke simulatoren radioen, men etter at jeg koblet av og på ledningen, startet simmen og senderen på nytt så fungerte simmen som før. Men får fremdeles ikke strøm til fatsharkbrillene via radioen.
Fins det et autorisert verksted i Norge som kan se på radioen?
Skrutrekkeren har antagelig vis kortsluttet pinnene i pluggen og et eller annet i sendern er ødlagt. Det jeg så gjorde var å koble senderen til dataen og fyre opp simulatoren. Først fannt ikke simulatoren radioen, men etter at jeg koblet av og på ledningen, startet simmen og senderen på nytt så fungerte simmen som før. Men får fremdeles ikke strøm til fatsharkbrillene via radioen.
Fins det et autorisert verksted i Norge som kan se på radioen?
Comment