Unconfigured Ad

Collapse

Jetibox Profi som ren telemetri

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bjornal
    • Apr 2012
    • 764

Jetibox Profi som ren telemetri

Hva trengs for å bruke denne som ren telemetri med andre mottakere enn Jeti?
    Propellen skal være på toppen!
    Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.
  • jotto
    • Jul 2007
    • 3060

Du trenger en Jeti-mottaker som f.eks. Rsat2 eller en R3 pluss en eller annen form for sensor. Skal du ha telemetri på strømtrekk/forbruk og batterispenning, så kan du bruke en MUI EX sensor eller en Mezon ESC.
    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

Anything worth doing is worth overdoing!

Comment

• Tow
      • Aug 2005
      • 47

Originally posted by jotto
      Du trenger en Jeti-mottaker som f.eks. Rsat2 eller en R3 pluss en eller annen form for sensor. Skal du ha telemetri på strømtrekk/forbruk og batterispenning, så kan du bruke en MUI EX sensor eller en Mezon ESC.
      Har en jetibox profi jeg tenkte å bruke på samme måte. Får fint bundet den til Rsat men når jeg plugger inn sensorer "ser" den ikke disse. Når jeg velger "equipment" får jeg bare mottaker men ingen sensor. Noen som KAN Jeti og kan hjelpe med dette? Har prøvd på div. forum og også Jeti support, men ingen svar desverre. Takknemlig for all hjelp!

Comment

Working...