Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hei noen som kan hjelpe meg med å oppgradere en cb 200 motager. trenger usb kabelen som er til det, har bestilt fra esprit ,men ser ut for den aldri kommer Så om jeg får låne den av noen,eller om jeg svinger en tur til den som har, hadde vært topp bor selv på notodden men kjører ett godt stykke, er treff på notodden i helga så ser ut for at qq yak ikke kan stille om dette ikke blir ordna BETALER FOR HJELPA
kan muligens låne min? har du lest old sin guide på resten av setup med sattelitter og alt? olaGB skrev vel
Høres bra ut ja lest lit rundt om det, har sattelitter er bindt , så trur det bare gjenstår å ordne cb200 box.. kan du det her ? skal jo bare vere å oppgradere den. burde være rask sak. om du har litt tid til overs i morgen kan jeg ta turen?
Hei, kan desverre ikke, har CB200 men ikke rukket bygge om flyet enda, er desverre borte i morgen, muligens tilgjengelig på kvelden om du vil hente? evnt kan jeg poste kabel bare du poster tilbake
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment