Unconfigured Ad

Collapse

Graupner MC20 / Smart fly ignition kill switch

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Moki
    • Oct 2008
    • 331

Graupner MC20 / Smart fly ignition kill switch

Hei godt folk
    Har då satt opp en gammel edge 50 cc med min nye MC20 alt har gått fint fram til Smart fly sin ignition kill switch.
    Alt fungerer kan slå av og på kill switch via sender, men når vi kommer til sikkerhet og fail safe så fungere det ikke når jeg slår av sender går throttle til tomgang lege men tenningen står fort farende på.
    Er det noe jeg har misset i opp settet. Jeg har brukt control adjust for og sette opp switch no 15.
    Håper at det er noen der ute har peiling på dette

Hasse
    Hasse Øhlund.
    Sbach 40% New fuselage 3W 150cc. Carf Pits S12 3w 212cc. CARF GEE BEE Moki 215cc. Ekstrem Flight Edge 50cc. ++++++
  • kjetilmh
    • Jun 2006
    • 990

Er du sikker på at du vil at motoren skal stoppe når mottageren mister radio signal. Tomgang er vel greit, eller?
    Kjetil
    oops: . . ! . .

http://www.vingmfk.com

Comment

• Moki
      • Oct 2008
      • 331

Originally posted by kjetilmh
      Er du sikker på at du vil at motoren skal stoppe når mottageren mister radio signal. Tomgang er vel greit, eller?
      Tja vet ikke, men jeg tror regel verket sier dette at motorn skal stoppe når rx mister singnal fra tx.
      Hasse Øhlund.
      Sbach 40% New fuselage 3W 150cc. Carf Pits S12 3w 212cc. CARF GEE BEE Moki 215cc. Ekstrem Flight Edge 50cc. ++++++

Comment

• kjetilmh
        • Jun 2006
        • 990

Tomgang reduserer også skade potensiale. Hvis en glitch stopper motoren kan det også innebære risiko.
        Men en god killswich har vel litt forsinkelse.
        Kjetil
        oops: . . ! . .

http://www.vingmfk.com

Comment

• Moki
          • Oct 2008
          • 331

Originally posted by kjetilmh
          Tomgang reduserer også skade potensiale. Hvis en glitch stopper motoren kan det også innebære risiko.
          Men en god killswich har vel litt forsinkelse.
          Man kan stille fordrøyning på sendern just nu har jeg 2 sekunder.
          Hasse Øhlund.

Comment

Working...