Unconfigured Ad

Collapse

Futaba 14 SG S-bus eller JR XG14 X-bus?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Imelap
    • Sep 2010
    • 98

Futaba 14 SG S-bus eller JR XG14 X-bus?

Jeg har i dag en Spektrum DX8, men trenger flere kanaler. Hva burde jeg velge da? Er det noen som kan dele erfaringer med for eksempel Futaba 14 SG S-bus eller JR XG14 X-bus?

Andre "kandidater"? Jeg er villig til å betale litt for en god radio.
  • jotto
    • Jul 2007
    • 3060

Jeti!

Ok, for å ikke vandre fullstendig off-topic... Futaba har vel enda ikke telemetri med mAh-sensor sånn helt ut av boksen? Jeg tror JR har det. Det er jo veldig nyttig hvis du flyr elektro.
    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

Anything worth doing is worth overdoing!

Comment

• Skartun
      • Aug 2008
      • 231

Du får efuel gauge til Futaba med mah sensor. Men den er tredjepart. Fungerer bra og er forholdsvis rimelig. Har den i både 7HV og warp360 👌
      Rolan Skartun

Trex 600 Flybarred - Trex 450SE V2 RJX 3GX -Steve Shumate SU-37 & T-38(knust under lowpass invertet, a good way to go!):cool:

Compass 7HV / MKS 950/980 / Align 700MX / CC Ice 2 120amp / BeastX/ Futaba S.bus

http://www.sognmodellfly.com

Comment

• coolpex
        • Nov 2007
        • 344

Futaba har robbe sin mah teller. JR sin tar kun inntil 6cell som for noen kan bli lite. Ellers så tror jeg futaba og JR er like bra på kvalitet og det er vel opp til hver enkelt hvilken man liker best. De er ganske forskjellig på oppsett i meny å jeg tror JR er mest lik dx8 i oppsett. Har hatt dsx9 før og har nå futaba og jeg vet egentlig ikke om den en eller andre er spes mye bedre..
        ​​​Kim-Arne

Comment

Working...