Unconfigured Ad

Collapse

JETI sender - er det å anbefale?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Imelap
    • Sep 2010
    • 98

JETI sender - er det å anbefale?

Hvordan kommer Jeti opp mot JR, Futaba og Spektrum? Tekniske spesifikajsoner? Brukervennlighet? Kvalitet? Utbyggingsmuligheter? Produktstøtte? Forhandler i Norge?
  • tesa
    • Nov 2006
    • 165

Ja kan anbefale Jeti, gikk over fra spektrum i sommer.

Grunnen min til å velge Jeti var alle telemetri muligheter og mer kanaler, og ønske om å prøve noe nytt.
    Kvalitet har jeg ikke noe og utsette på til nå, kjennes ut som god bygget.
    Er rimelig lett og sette opp modeller,og med god skjerm på topp av sender var det lett valg for meg.
    Synes og priser på mottakere og sensorer er greit priset.

minuser :blir lett KALD pga all aluminiumen

Har du ønske kan du ta deg en tur og se selv, DS16 og DX8 , Tananger er jo ikke lagt unna

Comment

• jotto
      • Jul 2007
      • 3060

Jeg har gått fra Spektrum til Futaba til Jeti. Sistnevnte er milevis foran de andre, både i funksjonalitet og byggekvalitet.

Elefun er norsk forhandler.
      Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

Anything worth doing is worth overdoing!

Comment

• Ja9
        • Dec 2002
        • 572

Jeti er absolutt å anbefale.
        Har hatt DC16 som nå er bytte ut i DS16.
        Mye telemetri utsyr å velge i og mottakere er fornuftig priset.
        Jan Eric Klausen
        Forus RC Klubb

Comment

• voltz
          • Feb 2006
          • 229

Jeti kan anbefales på det sterkeste. Har benyttet meg av deres produkter i nærmere 15 år og begynner å få litt erfaring Det startet med Jeti regulatorer til børstemotorer, deretter børsteløse motorer og regulatorer, FM mottakere og nå senere Duplex 2.4 modul til Multiplex radio + mottakere og telemetri. (Jeti hadde full range med telemetri sensorer i et par år før noen av de andre leverandørene hadde noe av betydning å tilby på dette området).
          DC-16 radioen har jeg hatt siden lanseringen og er veldig godt fornøyd med både kvalitet og system funksjonalitet... Egentlig akkurat som forventet fra denne innovative produsenten fra Øst Europa
          Last edited by voltz; 07-12-14, 20:27.
          Hangar:
          Diverse F5B og F5D modeller + et par turbinkjerrer & et knippe hangseilere.

"In thrust I believe"

Comment

Working...