Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fin liten dritt servo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Har hat noen Power HD-1214TH HV som sentrerte feil når det ble kalt gjerne under 0°C. Feilen var faktisk på 1 av 4 servoer. Hadde kjøpt 20 stk og 5 stk var ubrukelige. Men de som fungerte var jo bra i forhold til prisen.

    Comment


    • #17
      Originally posted by bardp View Post
      Har hat noen Power HD-1214TH HV som sentrerte feil når det ble kalt gjerne under 0°C. Feilen var faktisk på 1 av 4 servoer. Hadde kjøpt 20 stk og 5 stk var ubrukelige. Men de som fungerte var jo bra i forhold til prisen.
      Har brukt 7150/9150 under 0 uten problemer.. men det er nå enda en grunn til å ikke fly når det er kaldt
      Mvh Tommy Fosland
      Tromsø MFK

      Hangaren: Pilot-RC Sbach 342 36% - DLE-120 | Pilot-RC Super Decathlon 28% - DLE-55 | EF Extra 300 88" - DLE-55 | EF Extra EXP 60" - Hacker A50-14XS | RFC Sbach 1m - Hacker A20-22L | Goblin 570 -Scorpion HK-4025-1100

      Comment


      • #18
        Har brukt 9150 i -17 . Gikk fint men anbefales ikke.
        Kjetil
        oops: . . ! . .

        http://www.vingmfk.com

        Comment


        • #19
          Jeg har også brukt 7150/9150 i kulde uten problemer. Det er kun den HS-7955TG vor enkelte ikke virker. Opplevde for øvrig det samme med Turnigy 1268HV og det er nokk samme servoen bare med annen klisterlapp.

          Comment


          • #20
            Jeg har brukt HD-1201 i flere modeller uten noe som helst trøbbel. Tror nok det heller er de minste HD-servoene som er skjit, resten synes jeg funker ganske bra.
            Propellen skal være på toppen!
            Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

            Comment


            • #21
              Da er det opplest og vedtatt: "Power HD DSM44" er en yfyselig kar som nå også lager en merkelig pipetone inne i hodet mitt, lurer på hva Elefun tenkte når dei sente meg disse, "vi satser på at karen har Tinituss":

              Av 4stk så tålte ikke den første å bli pakket ut og den andre tok kvelden etter kun to turer.
              Det er ikke alltid like lett å finn digitale 4-5g kvalitets servoer som faktisk er på lager og jeg kjøpte disse bare fordi jeg ikke fant annen i en norsk nettbutikk. Det er ikke dei få kronene som er problemet men at en må skjere de ut og lage huller i en splitter ny modell for å få servoene skiftet. Så jeg får ta opp med Elefun om de også erstatter modellen med en ny

              Last edited by zephyr; 22-02-15, 18:25.
              Nic: treiner-svein
              3DHS 75" Extra 330 LT / Motrofly DM4330-289
              3DHS 74" EDGE 540 / Motrofly DM4330-289
              3DHS AJ 59" Slick / Hacker A40-14SV2
              RCF 48 EPP Extra 300 / Motrofly DM2810
              RCF Crack Yak Super Lite / T-Motor AS224
              Futtaba T14MZP
              Medlem i : http://www.skalamodellflyklubb.no http://www.strynluftsport.no/modelflygruppa/

              Comment


              • #22
                Sente en mail til Elefun i dag og fikk rask tilbakemeling på at de tar alle fire servoene i retur. Super kundesørvice
                Nic: treiner-svein
                3DHS 75" Extra 330 LT / Motrofly DM4330-289
                3DHS 74" EDGE 540 / Motrofly DM4330-289
                3DHS AJ 59" Slick / Hacker A40-14SV2
                RCF 48 EPP Extra 300 / Motrofly DM2810
                RCF Crack Yak Super Lite / T-Motor AS224
                Futtaba T14MZP
                Medlem i : http://www.skalamodellflyklubb.no http://www.strynluftsport.no/modelflygruppa/

                Comment


                • #23
                  Originally posted by spacewalker View Post
                  Ja, Power har vel aldri tilhørt klasse kvalitetsservo. JR, Graupner og Futaba er sikre kort. Men det finnes også noen få flere navn på lista.
                  XQ POWER! meget god kvalitet

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by fly46 View Post
                    XQ POWER! meget god kvalitet
                    Smaken er som baken, etter ihvertfall 5 år på markedet, er det langt mellom de som lovpriser XQ Power. jeg tror du får akkurat det du betaler for. Å si at disse har "meget god kvalitet" er i beste fall en misforståelse

                    Comment


                    • #25
                      Min erfaring med XQ POWER er at de forholdsvis fort blir slarkete. De eneste billigservoene jeg har kjøpt som har vært skikkelig bra er disse. Har vel nå brukt nærmere 30 stykk av disse og de holder svært bra. Radio Control Planes, Drones, Cars, FPV, Quadcopters and more - Hobbyking

                      Comment


                      • #26
                        Er det noen som har erfaringer med Power HD1810MG? Har kjøpt 6 slike for bruk i en skalamodell.
                        Attention Required! | Cloudflare
                        Stig-Arne Isaksen

                        Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
                        Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
                        Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edf

                        Comment


                        • #27
                          Jeg er fornøyd med XQ servo kvalitet,som XQ-S4020D, XQ-S5040D

                          Comment

                          Working...
                          X