Unconfigured Ad

Collapse

Spektrum DX8 midstilling av stikke

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kjellovel
    • Jan 2013
    • 739

Spektrum DX8 midstilling av stikke

Er det noen som vet om det er mulig å midtstille venstre stikke? Og evt legge på en fjør slik at den automatisk går tilbake til midtstilling?

Nett som høyrestikka?
    Kjell Ove
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------
    Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4
  • kjellovel
    • Jan 2013
    • 739

Ja det er mulig... Åpnet radioen for å forske litt.. Der var det justering for dette. Så nå er begge stikkene i midtstilling
    Kjell Ove
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Hoppfly
      • May 2013
      • 1248

Hei Godt du svarer selv Hvordan åpnet du denne (Hvilke skruer) Og er det slik klikkopplegg (brems) på gassen? kjøpte min brukt og gassen går helt lett uten noe klikk (brems)

Comment

• kjellovel
        • Jan 2013
        • 739

Det ligger to skruer under gummi håndtak på baksiden. Samt du må fjerne litt av gummi på sidene for å klare å åpne radioen.

Men du kan justere bremsen med å ta ut den lille gummiknotten på baksiden. Da slipper du å åpne
        Kjell Ove

Comment

• Hoppfly
          • May 2013
          • 1248

Takker Kjellovel Da var det jo megaenkelt å justere dette .Trodde jeg måtte åpne sendren. Hadde en lei tendens til å enten gasse på eller av når jeg skulle panorere med multicopteret når gassstikka var så løs. Håper det endrer seg nå ( det virket bedre i hvert fall)

Comment

Working...