Unconfigured Ad

Collapse

Hva er det ekstra batteriet til?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • spitmk16
    • Oct 2005
    • 1367

Hva er det ekstra batteriet til?

Jeg fikk min nye Hitec Optic 6 sender. Der følger det med ett 600 mah nicad batteri, hvor skal den hen?

Batteri til senderen følgte også med. Er denne til helikopter etc?
    Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.
  • tyor
    • Mar 2005
    • 9757

Originally posted by spitmk16
    Jeg fikk min nye Hitec Optic 6 sender. Der følger det med ett 600 mah nicad batteri, hvor skal den hen?

Batteri til senderen følgte også med. Er denne til helikopter etc?
    Du bruker det batteriet til mottaker/servo i fuelfly. der har do jo ikke noe motorbatteri som du kan ta strømmen fra
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

Comment

• spitmk16
      • Oct 2005
      • 1367

Kan jeg lagre dette lenge, har ikke planer om å bruke det på en veldig god stund? Snakker om år nå
      Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

Comment

• tyor
        • Mar 2005
        • 9757

Originally posted by spitmk16
        Kan jeg lagre dette lenge, har ikke planer om å bruke det på en veldig god stund? Snakker om år nå
        ja tror ikke det er noe problem. men det kan være kjekt å bruke det når du skal justere servo utslag osv. så trenger du ikke ha motor og motorbatteri koblet til. er lett å komme borti trottle stikka slik at motoren starter
        Tom Nohr
        Tennisveien 9
        2450 Rena

Frsky taranis 9+
        + diverse små ting

Comment

• Celtic-Griffin
          • Oct 2004
          • 873

Better to sell it now and buy when you need after a few years - they don't store over years without regular maintenance charging and battery technology is advancing rapidly - try RCmarket or QXL...
          Ken Bates
          Never Mind the Label

Comment

• tyor
            • Mar 2005
            • 9757

Originally posted by Celtic-Griffin
            Better to sell it now and buy when you need after a few years - they don't store over years without regular maintenance charging and battery technology is advancing rapidly - try RCmarket or QXL...
            Mener du får så lite igjen for ett sånt batteri at det ikke er bryet vært. Det ligger jo sånne til salgs på QXL hele tiden til under 100kr
            Tom Nohr
            Tennisveien 9
            2450 Rena

Frsky taranis 9+
            + diverse små ting

Comment

Working...