Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hei!
Trenger 2 servoer til en ARC Jupiter, og må prøve å holde kostnadene nede. Kan dette være en bra servo: http://www.elefun.no/webshop/aspx/pr...kategoriID=125 ? Skal brukes til throttle og høyderor så belastningene vil bli ganske så små.
har selv tre slike servoer. det var tre stykker av dem i min cub, men første gangen jeg testet de laget balanserorseroven rare lyder, og jeg byttet den. på høyderor og sideror funger dde fortsatt fint. merkelig for alle tre var helt nye servoer, som ikke var brukt før. men det er billige og gode servoer. fungerer helt utmerket til mitt bruk
William Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...
Billig er billig, men dem er sterke nok og burde duge greit i Jupiter og mange andre prosjekter. Futaba er ikke kjent for å levere noe særlig med feilvare og er et av merkene jeg har tillit til.
Jeg har tross advarsler og en del negatv omtale kjøpt Ca:40 Stk. Hitec HS422
fra http://www.rotorsport.no/
De er litt sterkere enn de nevnte Futaba sevoene, og koster Kr.119.-
Så lang har ingen av mine servoer sviktet.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment