Unconfigured Ad

Collapse

Hitec Eclipse 7 QPCM og Hitec Electron 6

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • j-gov
    • Oct 2004
    • 198

Hitec Eclipse 7 QPCM og Hitec Electron 6

Hei, vil dette funke sammen ? noen som vet om denne motageren har bra rekkevidde ?

JOG
  • Strutsen
    • Feb 2006
    • 129

ja det vil funke, og det er bra rekkevidde på elektron 6, men å anbefalle den den, det gjør jeg ikke... har ikke selv hatt problemer med den... Men maaange har hatt uhell med den mottakeren...
    Mvh
    Hasse Andre.

hasse1979@online.no

Alle kræsj har en logisk forklaring........

Comment

• j-gov
      • Oct 2004
      • 198

Oki, takk for raskt svar, får vurdere det litt, var no billig da, kan vel tenkes det har noe med kvaliteten å gjøre

Comment

• Vingemutteren
        • Jul 2002
        • 2421

Har elektron6 selv. Med untak avproblemer ved lav spenning (det liker ikke elektron6), så har jeg ikke merket noe galt på noen måte. Mitt problem kom pga en esc som ikke leverte høy nok spenning til alle tider. Med bruk av vanlig 4.8v rx batteri, har jeg aldri opplevd problemer med denne mottakeren.
        Gert Hildrestrand.
        Limets Venner.
        Valdres Flyklubb Modell

Famous last words? Hey watch this!

Comment

• joo
          MFN Skribent
          • Nov 2002
          • 6936

Bare husk å sette senderen til "vanlig" FM/PPM og ikke PCM siden mottakeren ikke er PCM-mottaker.

Som den Hitec-ikkelikeren jeg er må jeg si at jeg faktisk har to av Electron6, den ene svikta ombord i et middels stort seilfly... kjipt å lande med hele slepelina fast i nesa mens flere ror begynte å svikte.

Der er mange fornøyde brukere av Electron6, det som meldes av problemer er at den kan svikte hvis den blir veldig varm, altså utsatt for direkte sol på høysommeren.
          Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

• EspenL
            • Jan 2005
            • 104

Har flere slike mottagere og bruker selv Eclipse 7 QPCM.
            Aldri hatt problemer med dem!
            €$p€n £

Her kunne det ha stått en laaang skryteliste....

Comment

Working...