Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hyperion DSP 6ch SC Reciever 35mhz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hyperion DSP 6ch SC Reciever 35mhz

    Siden finnes ikke

    Har et problem med denne mottakeren. Jeg klarte selvfølgelig å ødelegge den den andre dagen etter at jeg fikk den. Det var min første minimottaker, og jeg er vant med standardbatteri til en ready. Jeg koblet det bestilte batteriet til (JST-plugg) direkte til mottakeren og det smalt. Jeg skulle selvfølgelig hatt den i regulatoren først. HAr et bilde her om hva som ble ødelagt. Det er en av de svarte greiene på chipen som har smeltet. JEg må bare få vite hva som står oppå den, sp kan den erstattes og mottakeren er fikset.
    Er det noen eiere av denne mottakeren som kan se hva som står på den og poste det her?

    (I bilde ser dere innmaten fra undersiden, med inngangen for krystall vendt nedover)

    Edit: Jeg ser at bildet er litt lite, men den gjeldene svarte dingsen er den nest største på undersiden, om det hjelper..
    Attached Files
    I don't think there's a punchline scheduled, is there?

  • #2
    var noe lite det bildet der.

    uansett tror jeg det er nyttesløst å begynne å reparere på en mikromottaker. problemet er skadene som du ikke ser, og de er det sikkert mange av vis du koblet mottakeren til 7.4V..

    er nok bare å bite i det sure eplet og investere i ny, kjipt når slike ting skjer..
    Alf Surdal
    Hovsherad

    Comment


    • #3
      Det var da som bare..!
      Jaja, får vel bestille ny da. Takk uansett.
      I don't think there's a punchline scheduled, is there?

      Comment


      • #4
        Er denne mottakeren et godt alternativ? Hyperion mottakeren jeg hadde er litt dyr.
        Siden finnes ikke
        I don't think there's a punchline scheduled, is there?

        Comment


        • #5
          vet ikke om den du skriver. men har 4 kanals versjonen av denne og den er veldig bra.

          hmm linken var borte. legger den på nytt.
          Siden finnes ikke
          Last edited by tyor; 17-03-06, 18:23.
          Tom Nohr
          Tennisveien 9
          2450 Rena

          Frsky taranis 9+
          Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
          Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
          + diverse små ting

          Comment


          • #6
            Hyperion mottakeren er etter min mening myye bedre enn den hitecen ja, mye bedre rekkevidde. Hvor på mottakeren var det forresten du prøvde å koble til batteriet? Krystall hullet? hehe Tror du bare kan glemme å fikse den der.
            Last edited by galmania; 17-03-06, 17:56.
            Geir Amund Lindberget

            Comment


            • #7
              er ellers enig med galmania der. hyperion mottakerene er kjempebra. og 4 kanaleren koster jo ikke så mye som 100kr mer en den hitec saken du linket til.
              Tom Nohr
              Tennisveien 9
              2450 Rena

              Frsky taranis 9+
              Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
              Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
              + diverse små ting

              Comment


              • #8
                Sant nok, den koster jo ikke mye mer.
                Jeg koblet ikke batteriet inn i krystallinntaket nei, er ikke SÅ dum
                Koblet den inn i en av inngangene for servoene, slik man gjør i vanlige mottakere.
                I don't think there's a punchline scheduled, is there?

                Comment

                Working...
                X