Unconfigured Ad

Collapse

Hvordan går det med JR?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • klausre
    • Oct 2025

Hvordan går det med JR?

Ser Futaba nok en gang kommer med noen spennende nyheter, men JR er mitt hjertebarn....

... har de gitt opp eller har de noen spennende nyheter på gang. Er lei at de bare mod. hver enkelt radio til noe litt mer avansert. Jeg vil ha et stort pigsvin
  • Outlaw
    • Feb 2006
    • 348

Jr Nytt

Hei Klaus,
    Japan Remote Control Co. kommer med både en 16 kanalers "Futaba-dødare" og en 7 kanalers sender med syntetmoduler i år. Foreløpig ikke bilder eller nærmere detaljer, men JR er allerede på plass med nye 7 og 10 kanalers syntetmottagere i såvel PPM og SPCM utgaver til hyggelige priser.
    Den kommende 16-kanaleren skulle være piggsvin nok for selv de mest krevende turbin- og helipiloter!
    Og krystallalderen ser ut til å være forbi for JR både når det gjelder sendere og mottagere.
    hilsen
    Richard Blindheim

Originally posted by klausre
    Ser Futaba nok en gang kommer med noen spennende nyheter, men JR er mitt hjertebarn....

... har de gitt opp eller har de noen spennende nyheter på gang. Er lei at de bare mod. hver enkelt radio til noe litt mer avansert. Jeg vil ha et stort pigsvin

Comment

• sap_2000
      • Sep 2003
      • 524

Hei Richard!

Var det ikke også snakk om en ''forenklet'' versjon av 16X som skal hete 12X eller noe sånt?

Er storfornøyd med 9X'en min, men savner flere kanaler og muligheten til å dedikere brytere helt fritt. 12-14 Kanaler hadde vært perfekt for meg.

Skal bli spennende når JR kommer på banen med nyhetene sine, da JR er mitt hjertebarn også
      Mvh. Ståle
      http://www.jetsofnorway.no/

Comment

• Outlaw
        • Feb 2006
        • 348

Originally posted by sap_2000
        Hei Richard!

Var det ikke også snakk om en ''forenklet'' versjon av 16X som skal hete 12X eller noe sånt?

Er storfornøyd med 9X'en min, men savner flere kanaler og muligheten til å dedikere brytere helt fritt. 12-14 Kanaler hadde vært perfekt for meg.

Skal bli spennende når JR kommer på banen med nyhetene sine, da JR er mitt hjertebarn også
        Heisann Ståle!
        JR holder som vanlig kortene sine tett ved brystet, men jeg snoker det jeg kan...og ryktene går om noe mellom 10x og 16x etterhvert.
        hilsen
        Richard B.

Comment

• klausre
          • Oct 2025

åååå, dætta blir gøy.

Comment

Working...