Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Ser Futaba nok en gang kommer med noen spennende nyheter, men JR er mitt hjertebarn....
... har de gitt opp eller har de noen spennende nyheter på gang. Er lei at de bare mod. hver enkelt radio til noe litt mer avansert. Jeg vil ha et stort pigsvin
Hei Klaus,
Japan Remote Control Co. kommer med både en 16 kanalers "Futaba-dødare" og en 7 kanalers sender med syntetmoduler i år. Foreløpig ikke bilder eller nærmere detaljer, men JR er allerede på plass med nye 7 og 10 kanalers syntetmottagere i såvel PPM og SPCM utgaver til hyggelige priser.
Den kommende 16-kanaleren skulle være piggsvin nok for selv de mest krevende turbin- og helipiloter!
Og krystallalderen ser ut til å være forbi for JR både når det gjelder sendere og mottagere.
hilsen
Richard Blindheim
Ser Futaba nok en gang kommer med noen spennende nyheter, men JR er mitt hjertebarn....
... har de gitt opp eller har de noen spennende nyheter på gang. Er lei at de bare mod. hver enkelt radio til noe litt mer avansert. Jeg vil ha et stort pigsvin
Var det ikke også snakk om en ''forenklet'' versjon av 16X som skal hete 12X eller noe sånt?
Er storfornøyd med 9X'en min, men savner flere kanaler og muligheten til å dedikere brytere helt fritt. 12-14 Kanaler hadde vært perfekt for meg.
Skal bli spennende når JR kommer på banen med nyhetene sine, da JR er mitt hjertebarn også
Heisann Ståle!
JR holder som vanlig kortene sine tett ved brystet, men jeg snoker det jeg kan...og ryktene går om noe mellom 10x og 16x etterhvert.
hilsen
Richard B.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment