Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jeg har vært vant med Hitech motakere, men denna skjønner jeg egentlig ikke noe av hehe.. jeg vet rett å slett ikke hvordan og hvor servokontaktene skal settes inn, er andreles system her enn hitech.. Prøvde en gang med, da ble det bare drit varmt. Hvor er kanal 1 osv. Kan godt være at jeg er dum
På mottageren din står det på ene siden 1+-CH-+2
på andre siden står det 3+-CH-+4
Tallet tilsvarer signalet, gul, hvit elle orange ledning. + og - sier seg selv.
Så kontaktene skal stå horisontalt og ikke vertikalt som du muligens er vant med. Har desverre kortslutta en selv da jeg var litt rask og leste bruksanvisningen etterpå.
Har du ikke kasse på mottakeren?
Vedlagte bilde viser kanalene 1 og 2, dem står på samme side som LED`en. Samme på motsatt side for kanal 3 og 4, kanal 3 ligger rett overfor kanal 2. Legg merke til at minus-lederen ligger inn mot midten på alle kamalene. Bortsett fra kanal 5 som du må lage en spesialkobling til, den ligger på en av sentrumspinnene.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment