Unconfigured Ad

Collapse

Heli Servoer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Raptordude
    • Jan 2006
    • 49

Heli Servoer

Lurer på om noen har erfaringer med Towerpro servoer, evt hvor får man kjøpt disse. Ser det har dukket opp noen emner med dette merket.

Har i dag Hitec HS-635HB i en Raptor 50 og tenkte å oppgradere til digitale.

Har tenkt litt på Futaba Digital S3050 std. Noen som har erfaringer med disse, i helikopter??? Ihvertfall billige iforhold til Futaba 9252. Ser det skiller 0,06 sec på 60 grader ved 4,8v og 1,3 kg trekk kraft. + HALVAPRISET
  • william123
    • May 2005
    • 2330

tower pro servoer fåes kjøpt hos bla. hobby kong

William Jul Ringkjøb
    Bodø MFK

If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

Comment

• Lars N
      Moderator
      • Apr 2002
      • 2891

Hitec

Kjør Hitec 6965hb! De er billige, raske og sterke som et uvær! Dessuten har de carbonite drev, lite slerk og de tar ikke opp vibrasjoner slik som metalldrev.
      Lars Norberg

Comment

• Raptordude
        • Jan 2006
        • 49

Hitech er sikkert vel å bra, men tenkte å få til reint Futaba utstyr siden jeg har Futaba 9c, GV-1 og 401/gyro fra før. Ingen som har prøvd Futaba Digital S3050 std fra før???

Comment

• Lars N
          Moderator
          • Apr 2002
          • 2891

Hmm

Jeg har Raptor 50se med JR radio, futaba gyro, gv-1, og hitec servoer utenom halen da selvfølgelig.
          Lars Norberg

Comment

• Raptordude
            • Jan 2006
            • 49

Er det billigere å kjøpe servoene på nettbutikk i utlandet? evt hvor hen og hvor mye er det sånn ca å spare?

Comment

• Lars N
              Moderator
              • Apr 2002
              • 2891

rotorsport.no

Det er egentlig veldig lite og spare ved å handle over havet og østen.
              Men er kanskje litt innhabil når jeg sier Rotorsport.no har fine priser, er nemlig en av de tre som driver sjappa. Så får håpe at jeg ikke får noen moderatorer på nakken nå.
              Lars Norberg

Comment

Working...