Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Heisann, lurer på å skaffe meg en litt bedre radio med mixemuligheter om modellminne siden flyparken blir større og større og oppsettene mere å mere ulike.
Har kikket litt på denne :Jr 9x brukt, men hva er realistisk bruktmarked pris på denne radioen?
En kjemperadio!!! - denne skal du bruke lenge før du vokser ut av. Har alt du trenger + en hel del mer. Anbefales på det sterkeste.
Jeg kjøpte min pent brukt for 4000 hvis jeg ikke husker helt feil, men det var for 2 år siden. Prisen anhenger mye av hva slags servoer som følger med. Digitale koster mer en analoge osv.
så 2100,- uten mottaker og servoe er sånn passe ok pris?
Hvis radioen er feilfri og ser bra ut må det vel være en bra pris!? LØP-OG-KJØP!
Jeg har også 9x (den "gamle" versjonen) og er TOPP fornøyd med den! Skal jeg trekke frem en eneste ting jeg var litt missfornøyd med så var det batteriet som fulte med. Det var vel 600mAh eller noe. Latterlig. Putt inn et 1600 -> 2300 mAh batteri så har du radio i mange år!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment