Unconfigured Ad

Collapse

Hvilken radio skal jeg velge??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • swaisi
    • Aug 2003
    • 3

Hvilken radio skal jeg velge??

hei.

Har en gammel styg greie, som jeg ikke vil ha mer.
    Kan noen anbefale meg en 4- kanalers radio MED! mixer....
    jeg vil mikse det til en delta, og andre ganger til en tre-kanalers fly.....

Helst så billig som mulig....

eller om noen har det til salgs, så kontakt meg på swaisi@modellers.tk, eller salahwaisi@yahoo.no
  • klausre
    • Oct 2025

Det er ikke lett å få tak i en 4 kanaler som har disse mulighetene.

Hvor mye har du å bruke på en radio? Litt letter å komme med anbefalinger når man vet i hvilket sjikt man ønsker å handle.

Comment

• Vingemutteren
      • Jul 2002
      • 2421

Her er ett par gode alternativ:
      HiTec Laser 4:
      4 kanals radio med servoreversering, mixing og traineruttak. Obs! 4 stk.HS 322 servoer, 5 kanal mottaker, lader og batterier. 35 mhz. pris 1 895,00 kr.
      eller
      HiTec Laser 6:
      Meget anvendelig 6 kanals radio med 4 HS 422 kvalitetservoer, topp 8 kanals RD 3500 mottaker (samme som i Eclipse 7), lader og batterier. Mixing, rorbegrensing og reversering. Mye radio for pengene. 35 mhz. pris 2 295,00 kr.

Anbefaler Laser 6 da denne har instillings muligheter som gjør oppsett av modellen lettere (t.d. mulighet til å begrense utslag), bedre servoer og mottaker av god kvalitet.
      For mere INFO sjekk ut http://no.rcmodeller.net/ under radioer Hitec.

OBS. Merk at begge desse radioane har både V-Tail mix og Elevon Mix (Elevon mix`n trenger du til Deltaen din), ellers selger butikken V-tail mix til din gamle radio som ett alternativ.

V-tail mixer:
      Elektronisk mixer for radioer uten mixmuligheter. Krever 2 kanaler. Kan også brukes til Elevon, flaperon- og airbrake mix på radioer uten mix. Pris 345,00 kr
      Gert Hildrestrand.
      Limets Venner.
      Valdres Flyklubb Modell

Famous last words? Hey watch this!

Comment

• klausre
        • Oct 2025

Se her f. eks: http://www.rchobby.org/rcmarked/detail.php?siteid=604

Løp og kjøp!

Comment

Working...