Announcement

Collapse
No announcement yet.

Erfaring med hypeiron motaker ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jeg bruker den mottageren i 2 av mine fly . En fuel og en funtana mini og jeg har ikke hatt noen problemer med de mottagerne . Jeg bruker hitec krystaller .
    Falcon
    -------------------------------------------
    Morten Rolfsen
    Kristiansund

    Jeg kræsjer aldri ... Jeg har bare veldig harde landinger .
    -------------------------------------------

    Comment


    • #17
      Bra at dere har god erfaring !!! all elektronikk kan forsåvidt klikke så enkelt er vel egentlig der . elefun tar imot mottakeren , det var intet problem !

      Så for min del er denne tråden ferdig , lærepengen her må vel være å alltid ta rekkevidde test....
      Mvh Andre`søhagen

      Comment


      • #18
        Originally posted by andre78
        Hei ! som en sier tidligere i tråden her så er det ikke noe særlig karbon i en fredy , litt rundt servobrettet og det er d,antennen ligger utenfor kroppen..
        Beklager, så ikke den posten i sted.

        Tror nok som du sier, at du har vært litt uheldig med den mottageren du fikk, siden det er så mange som har bare gode erfaringer med dem.

        Comment


        • #19
          Hei igjen ! Da har jeg vært hos elefun og levert fra meg mottakeren , bestilte en futaba micro mottaker istedenfor .En av de som jobber på elefun og jeg tok rekkevidde test på den som sto i og en ny hyperion og en hitec mottaker . først så byttet vi krystall i den jeg hadde , rekkevidde da var ca 3-5mtr med antenne nede dvs ødelagt mottaker . så tok vi test på en ny hypeion da var rekkevidden ca 15mtr med antennen nede , dette mener jeg er allt for dårlig , men det er mulig feilen ligger i ppm moden på senderen min . med hitec mottakeren så var rekkevidden med antennen nede 35mtr+ noe som er helt akseptabelt på en ppm mottaker . Så får folket velge selv , men er det plass og vekten av en litt større mottaker ikke er noe problem så kjøp heller en pcm mottaker . Ellers så vil jeg si at servicen på elefun er utrolig bra , her har mange butikkeiere MYE å lære !
          Mvh Andre`søhagen

          Comment


          • #20
            All ære til butikken. Og synd med ødelagt modell!

            Dessuten minner dette meg om et utsagn av et særs useriøst forum-medlem på en annen tråd som er "het" for tiden: "Rangesjekk er for 70-åringer med urgammelt utstyr..."
            Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

            Comment


            • #21
              Kan forresten nevne at jeg og de jeg kjenner som har denne mottakeren ikke får mer en 10-15m med antennen nede. Virker nesten som om det er normalt
              Morten Smøraas

              Comment


              • #22
                sist jeg testet den var i går når jeg skulle opp med en 40size spitfire. la modellen oppe på ett 1.5m høyt bord på stripa og gikk bort med antenna nede. fikk da nesten 25 meter før failsafe slo inn.
                Tom Nohr
                Tennisveien 9
                2450 Rena

                Frsky taranis 9+
                Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                + diverse små ting

                Comment

                Working...
                X