Announcement

Collapse
No announcement yet.

Servoer til Rush

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Servoer til Rush

    Hei jeg har tenkt å anskafe meg en rush 3d 50 igjen,den forige jikk føyken på grun av for små servoer hvilken servoer anbefaler dere. det gjelder høyde å sideror har hitec radioutstyr

  • #2
    Det er jo en liten modell med VS på 140cm. Her ville jeg satt inn Graupner 5077-servoer, analoge velprøvde saker på ca. 5 kilo.
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #3
      Jeg fløy rushen med std.HiTec servoer jeg, funka som fy det.. Annbefaler deg å slenge Elev servoen bak i flyet, og droppe stagene. Det er ferdig hull til det også. Pluss at modellen blir lettere å balansere. (syns nå jeg iaffal.)
      Lars Erik Haug
      Øvregate 17
      N-2635 Tretten
      lehaug@gmail.com
      tlf: 97972797

      H9 2m EDGE 540 med MVVS 26ccm
      Seagull Cessna Trainer
      Unnamed Slope Glider

      "Det som ikke kan fikses med litt gaffa, det kan fikses med litt mere gaffa!"

      Comment


      • #4
        Originally posted by joo
        Det er jo en liten modell med VS på 140cm. Her ville jeg satt inn Graupner 5077-servoer, analoge velprøvde saker på ca. 5 kilo.
        Det blir ikke noe problem med kontaktene til motakeren da resten er hitec.

        Comment


        • #5
          Njet, eneste fabrikatet som ikke passer direkte i kontaktene er Futaba, og dem vil passe om man snitter vekk den lille styreleppa som er på kontakten.
          Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

          Comment

          Working...
          X