Jeg synest stadig vekk jeg hører om piloter som bytter fra JR Radio til Futaba 14MZ. Mange er sikkert ute etter gadget-faktor og bare MÅ ha det hotteste hele tiden, mens andre er sikkert ute etter funksjonene og oversikten denne radioen gir. Vil man ha fargeskjerm og alle de andre mulighetene som ligger i 14MZ så finnes det jo enkelt og greit ingen konkurrenter pr dags dato...
JR har jo såvidt jeg skjønner heller ikke en flyradio (JR 10x er vel en ren heliradio) med flere enn 9 kanaler (jeg hater "skrivepult-radioer"). Skal jeg da ha meg en radio med "normal" formfaktor og flere enn 9 kanaler må jeg over på Futaba eller Multiplex RoyalEvo...
Pørsmålet mitt er rett og slett - har JR noe på gang for å møte denne konkurransen? Eller er de såppass konservative at de ikke kommer til å henge seg på denne bølgen med fargeskjerm osv?
Om JR har noe på gang, er det noen som har linker til info om det?
JR har jo såvidt jeg skjønner heller ikke en flyradio (JR 10x er vel en ren heliradio) med flere enn 9 kanaler (jeg hater "skrivepult-radioer"). Skal jeg da ha meg en radio med "normal" formfaktor og flere enn 9 kanaler må jeg over på Futaba eller Multiplex RoyalEvo...
Pørsmålet mitt er rett og slett - har JR noe på gang for å møte denne konkurransen? Eller er de såppass konservative at de ikke kommer til å henge seg på denne bølgen med fargeskjerm osv?
Om JR har noe på gang, er det noen som har linker til info om det?
Comment