Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
har et fly eg har utroli mye forstyrelser i, når eg kjører kutter motoren og alle servoene går i alla mulige rettniger( ender i kresj)...'
kordan skal eg feilsøke på radioutstyret?
e litt rart fordi det nesten bare skjer når eg e i lufta..
Har du tatt rekkevide sjekk. . ?
(Ta inn antennen på kontrollen og gå noen meter vekk fra modellen, og beveg på stikka, se etter om rorene begynner å få forstyrelser/riste . . !
Hvordan har du lakt opp antenne ledningen til modellen. . ?
Pass på at den ikke kommer borti noe som, har med linker,karbon, + +
vist du har gjort alt det:
Kan være krystallen eller motakeren som begynner å ta kvelden. .
Har du tatt rekkevide sjekk. . ?
(Ta inn antennen på kontrollen og gå noen meter vekk fra modellen, og beveg på stikka, se etter om rorene begynner å få forstyrelser/riste . . !
Hvordan har du lakt opp antenne ledningen til modellen. . ?
Pass på at den ikke kommer borti noe som, har med linker,karbon, + +
vist du har gjort alt det:
Kan være krystallen eller motakeren som begynner å ta kvelden. .
har forlenga antenne ledniga litt surra den rundt hjulene på flyet, selvelederen i antenna tar ikke atti noe..
får prøve å teste krystallen og motakern..
takk for hjelpa
du kan få forstyrrelser selv om..
vist du tvinner den rundt hjulet på flyet kan det med føre indusert forstyrrelse.. du kan får en spole effekt, og det er ikke bra..!
Det er ekstremt viktig at ledningen har riktig lengde, det har ingen betydning hvor mye som stikker utafor flykroppen. Det er lengden fra mottaker kassa som gjelder, og den varierer en del i henhold til hva slags mottaker du har.
Short range mottakere har ca 50 til 60cm lengde og full range mottakere har ca 90 til 110cm. Dvs. kapper du eller forlenger standard lengde kan du miste rekkevidde (2cm er nok)
Mitt råd: Lever denne mottakeren til reprasjon.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment