Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Ser NES539 drar litt mer enn DS811, men til gjengjeld er jo DS811 digital og vil dra like mye på hele servoens vandring, presisjone vil være bedre og jeg antar, uten å vite det, at kvaliteten ang slakk er bedre over tid på DS811.
Jeg er i alle fall ikke i tvil. Jeg ville kansellert min bestiling på Elefun og heller handla hos Helizone. Regner med noen korrigerer meg ganske kjapt om jeg er på jordet nå
Ja det er de nok ettersom de er digitale men fortsatt litt svake så du ender anatgelig opp med å bytte dem uansett med noe kraftigere. Skal du velge pakker etter servoene så ta den med 8301 servoene.
Den hos Elefun er en Synth versjon, sender og mottaker, dvs du trenger aldri krystaller og du kan alltid finne en ledig kanal når du flyr med andre. Synth modul til radioen koster vel en tusing løst.
Hadde valgt den pakken uansett siden servoene nok blir byttet uansett.
da har jeg kanskje ikke valgt dumt likevel da? disse servoene holder vel litt? så jeg kan bytte de ut etterhvert, er helt fersk på helekopter! den på helizone var ikke synth modul med? takker for raskt svar
T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)
"Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"
Ja det er de nok ettersom de er digitale men fortsatt litt svake så du ender anatgelig opp med å bytte dem uansett med noe kraftigere. Skal du velge pakker etter servoene så ta den med 8301 servoene.
Den hos Elefun er en Synth versjon, sender og mottaker, dvs du trenger aldri krystaller og du kan alltid finne en ledig kanal når du flyr med andre. Synth modul til radioen koster vel en tusing løst.
Hadde valgt den pakken uansett siden servoene nok blir byttet uansett.
Helt enig med deg Tintin, servoer kommer du til å handle i etterkant (nesten) garantert.
men likevel er det kjedelig å kjøpe en vare som er billigere å bedre et annet sted, vil senere montere disse servoene i fly, kjedelig og betale mer et sted en hva meg måtte betalt et annet sted for et bedre produkt!
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
"Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"
da er det kanskje best å bestille den likevel da. så får de servoene holde til jeg har lært meg å fly litt. jeg er helt fersk på helekopter, så da holder de sikkert en liten stund
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
Helt riktig
Sender og mottaker er viktigst!
Riktige servoer MÅ velges til hvert enkelt formål. Velges feil, eller for svake servoer, for å spare noen kroner, kan det fort koste skjorta og knust modell.
Vanlig standard servoer (3-4 kg) kan kun brukes til trainere, søndagsflyvere og de som kun ønsker å "kosefly" eller fly skalalikt med ikke alt for store modeller. Og det er det mange som ønsker, bare så det er sagt. Til det formålet er de bra nok.
Men mange "tøffinger " velger ofte alt for svake servoer, for å spare kroner, så blir resultatet kanskje flere tusen tapt i en smell fordi en eller flere servoer ikke orket mer.
Husk; viktig; en servo kan fort bli for liten (svak), men den kan normalt aldri bli for kraftig (sterk). Kanskje noe å tenke over når man prøver å holde budsjettet ved å kjøpe for dårlige servoer til sitt formål.
Stemmer, den Helizone har er ikke Synth versjonen.
Oi, ja det stemmer ja.
Må si jeg lurte litt på åssen Helizone kunne selge "samme" radio bare med mye dyrere servoer. Må nok følge litt bedre med neste gang
Da ville jeg likevel valgt å gå for den pakken hos Elefun da den har synth. Som flere her sier. Servoer må uansett tilpasses hver enkelt modell du skal ha.
da har jeg bestilt den, det var også større sender batteri på den hos elfun, så jeg valgte denne, så fikk jeg kofferten billigere! tenkte det er greit å passe litt på det. siden det koster såpass mye penger
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
Det nærmer seg en måned siden jeg bestillte JR9x2 hos Helizone. Jeg vurderer å bytte til Elefun eller andre. Ikke pga. pris, men lang og uforutsigelig leveringstid og svak kundeoppfølging. I skrivende stund tør jeg ikke anbefale noen å bytte til Helizone.
Dersom Tintin skulle ha rett i at de leverer senderen uten syntesemodul så kan vi snakke om villedende reklame også (se websidene deres).
For meg ligger det an til at Elefun kan få min bestilling i stedet, men først må de rydde opp i en leveranse jeg fikk fra dem i dag. Den var ikke komplett.
Jeg håper du blir fornøyd med det valget du har gjort muff! Hører gjerne fra deg.
Oups, du har nok rett, tittet ikke på det som sto på siden der man klikker seg inn til 9er og var litt rask der inne det ser ut til at den er i synth utgave den også. Litt usikker på om det gjelder både sender og mottaker. Kan en synth motaker være DS?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment