var å hentet den nye radioen min i dag. er super fornøyd. men det lå bare japansk? manual i esken! noen som vet om det er mulig å laste ned en på skandinavisk event engelsk? lurer også på om det er vanskelig å bygge om så jeg får gassen på stikken til venstre?
Unconfigured Ad
Collapse
Trenger Hjelp til JR9x2
Collapse
X
-
Trenger Hjelp til JR9x2
T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)
"Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"
-- Ronny --Tags: None -
ja ja
der er grunden til att jeg kjøper alt i norge!
sikkert ikke noe problem å få fikset det men ..............
det er sikkert biligere ut i den store verden men om det er snakk om en
reklamasjon eller lignende er det kjekt å snakke med en norsk forhandler.
men for all del det er sikkert bare jeg som er skeptisk..
mvh geirrMvh Geir Mogstad
---------------------------------------
slapp av det kommer helt sikkert ned! -
Originally posted by muffvar å hentet den nye radioen min i dag. er super fornøyd. men det lå bare japansk? manual i esken! noen som vet om det er mulig å laste ned en på skandinavisk event engelsk? lurer også på om det er vanskelig å bygge om så jeg får gassen på stikken til venstre?
bytt til mode 2 så får du det riktig: trykk ned tøna på radioen å slå den på så komer du inn på den menyenAmund Gårdhammer
www.ringerikemfk.comComment
-
Originally posted by extracapder er grunden til att jeg kjøper alt i norge!
sikkert ikke noe problem å få fikset det men ..............
det er sikkert biligere ut i den store verden men om det er snakk om en
reklamasjon eller lignende er det kjekt å snakke med en norsk forhandler.
men for all del det er sikkert bare jeg som er skeptisk..
mvh geirr
og det er oplyst på siden deresAmund Gårdhammer
-
ja men det stod vet at det skulle følge med annen på cd... grrr er ikke kjøpt i utlandet er kjøpt på elefunT-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
"Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"
-- Ronny --Comment
-
hmm
Originally posted by amundrgKjøper du Jr radio oss elefun følger det bare med utenlansk bruksanvisning
og det er oplyst på siden deres
ok muff sorry........................det var ikke meningen
trodde att den kom lanktvekkifra.........Last edited by extracap; 07-11-06, 17:16.Mvh Geir Mogstad
slapp av det kommer helt sikkert ned!Comment
-
trodde faktisk det var krav at det skulle følge bruksanvisning på norsk eller skandinavisk på elektriske ting i som selges i norge. men det gjelder kanskje bare ting som går direkte på strømnettet (220v)Comment
-
nei da, den er solgt ny i norge, men faen det står jo ikke i brukerveiledingen hvordan jeg bygger den om! :@ noen som kjeder seg litt og vil forklare?T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
-- Ronny --Comment
-
Originally posted by muffja men det stod vet at det skulle følge med annen på cd... grrr er ikke kjøpt i utlandet er kjøpt på elefun
Jeg har lert mine ganske bra men finer stadig noen nye innstilinger til mere jeg bruker den.Amund Gårdhammer
-
Originally posted by amundrgJeg fikk ikke med noe cd når jeg kjøpte min. Men den radioen er enkel å lere seg vis en bare prøver å trykke å husker det du juserer vis du justerer feil.
Jeg har lert mine ganske bra men finer stadig noen nye innstilinger til mere jeg bruker den.har jo den engelske brukerveiledningen, men nå har deg seg sånn at gassen er på høyre siden, dvs at det ikke er fjer på denne stikken, det skal jo være motsatt at man ikke skal ha fjer på høyre stikken, derfor lurer jeg egentlig på hvordan jeg skal gjøre dette.
T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
-- Ronny --Comment
-
Originally posted by muffnei da, den er solgt ny i norge, men faen det står jo ikke i brukerveiledingen hvordan jeg bygger den om! :@ noen som kjeder seg litt og vil forklare?
Bytt til mode 2 så får du det riktig: trykk ned tøna på radioen å slå den på så komer du inn på den menyen
Fikk du det ikke til?Amund Gårdhammer
-
Originally posted by tyortrodde faktisk det var krav at det skulle følge bruksanvisning på norsk eller skandinavisk på elektriske ting i som selges i norge. men det gjelder kanskje bare ting som går direkte på strømnettet (220v)T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
-- Ronny --Comment
-
hmm
Originally posted by muffnei da, den er solgt ny i norge, men faen det står jo ikke i brukerveiledingen hvordan jeg bygger den om! :@ noen som kjeder seg litt og vil forklare?
muff jeg mente ikke å ta deg men å få en elektrisk dings med japansk
bruksanvisning er ikke bra nokk!!!!
geirMvh Geir Mogstad
slapp av det kommer helt sikkert ned!Comment
-
Originally posted by amundrgBytt til mode 2 så får du det riktig: trykk ned tøna på radioen å slå den på så komer du inn på den menyen
Fikk du det ikke til?T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
-- Ronny --Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment