Jeg fører trottle frem og motoren går fortere og fotere, ca ved 75-80 prosent dør den. Hvorfor? Hatt samme problem før på ett annet fly med andre leder, men da forsvant problemet da flyet og delene gikk til de evige jaktmarker.
Unconfigured Ad
Collapse
Død motor etter 80% trottle
Collapse
X
-
Originally posted by ChristenHar du prøvd en mindre propell? høres ut som det er regulatoren som kutter ved for høy amp. Det kan jo også være batteriet som ikke klarer jobben.
Hva slags utstyr er det snakk om?
motoren trekker 36 amp på maksBegynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.Comment
-
Originally posted by TintinEn Titan esc som aldri har vært programmert?Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.Comment
-
Sjekk at den er programmert for riktig batteri. om den er satt til feil volt så kanskje den rett og slett kutter, spenningen synker jo når du gir gass så kanskje den treffer lvc.
Std programmeringen er ikke alltid programmert på de der. Husker ikke om det var Titanen til Spiten eller Cuben som gjorde det samme, selvom den kuttet mye tidligere. gikk gjennom programmeringen så virket det.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment