Announcement

Collapse
No announcement yet.

TM Shadow

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Fikk en bitteliten tur på søndag rett før det blei mørkt.. Dette var tur nummer 3 på maskinen, og nå med skiboks
    Det blåste spett og barduner, så da fant jeg ut at små modeller ikke oppfører seg helt topp i vind... Men jeg gir meg ikke! Modellen tracker godt, men jeg trenger en god del flighter i stille vær for å justere den inn slik jeg vil ha den. Det første jeg kommer til å gjøre er å kaste halehjulet! Det er alt for høyt, så modellen sliter med å komme seg i lufta. Jeg klarte å fjerne en del høye gresstuster på enden av stripa i går... Ikke helt frivillig, men modellen ville rett og slett ikke opp!
    Men, ingen skade skjedd, og jeg gleder meg til jeg får litt mer tid til denne modellen. Foreløpig 3 turer på ca.2mnd er jo ikke imponerende!
    Attached Files
    Audun Thinn
    Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

    Comment


    • #17
      hmmmm

      hmmm gras........det er lenge siden det.......var en meter snø langs stripekanten sist jeg var i Bingen!!! og isføre på stripa!
      Rune Gjelsnes
      Vikersund
      92624841

      Comment


      • #18
        Gresset er som regel grønnere på andre siden av fjorden veit du
        Dette var på flyplassen i hagen hjemme, og der er det ikke så mye som et snøfnugg! Tørt og fint er det også!
        Audun Thinn
        Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

        Comment

        Working...
        X