Announcement

Collapse
No announcement yet.

great plenes se 5 a elektro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • great plenes se 5 a elektro

    Er det noen som kan hjelpe meg og finne ut om denne modellen selges i Norge?MFT´s blogg jeg fikk til linken)

  • #2
    Jeg fant det ut sjøl.

    Comment


    • #3
      jada

      Kjære Arvid, se deg rundt! Masse muligheter for å bygge en fin skalamodell av SE-5. Dynaflite har en sværing, glem elektro og kos deg. (sorry, må mobbe deg litt vet du, hehe)

      mvh Terje
      Terje Pedersen

      Indre Østfold Modellflyklubb

      91399490

      Comment


      • #4
        hei terje. joda... visst finnes det mange modeller. Jeg skulle jo gi meg helt med modellfly jeg vet du.. men så etter ett par mnd. uten var jeg igang igjen. Og nå etter 2 år her i notodden er kjelleren nesten full igjen. Men jeg har konvertert helt til elektro. Og se5a er en av de vakreste modellene i den kategori fly. Har bestilt den nå. Men net butikken til norwegian var så vanskelig og skjønne at jeg må ringe de idag. Er jeg nedenfor en dag ringer jeg deg og spør om og få gjestefly. ?

        Comment


        • #5
          Norwegian har den.
          Hjem - Norwegian Modellers
          Vidar

          Div.

          Comment


          • #6
            Jeg fant det ut free 2, Takk for hjelpa

            Comment


            • #7
              Hei Arvid

              Originally posted by arvid View Post
              hei terje. joda... visst finnes det mange modeller. Jeg skulle jo gi meg helt med modellfly jeg vet du.. men så etter ett par mnd. uten var jeg igang igjen. Og nå etter 2 år her i notodden er kjelleren nesten full igjen. Men jeg har konvertert helt til elektro. Og se5a er en av de vakreste modellene i den kategori fly. Har bestilt den nå. Men net butikken til norwegian var så vanskelig og skjønne at jeg må ringe de idag. Er jeg nedenfor en dag ringer jeg deg og spør om og få gjestefly. ?
              Du må for all del ringe om du er på gamle trakter, hadde vært fint
              om du kunne blitt med og flydd på den nye stripa på Fossum!

              mvh Terje.
              Terje Pedersen

              Indre Østfold Modellflyklubb

              91399490

              Comment


              • #8
                Originally posted by piper View Post
                Kjære Arvid, se deg rundt! Masse muligheter for å bygge en fin skalamodell av SE-5. Dynaflite har en sværing, glem elektro og kos deg. (sorry, må mobbe deg litt vet du, hehe)

                mvh Terje
                Har du en link til et kit av den modellen?
                Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

                Steinar B Johansen
                Lillehammer mfk

                Comment

                Working...
                X