Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor finner man me109 og fw190?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvor finner man me109 og fw190?

    Har funnet ut at man bør absolutt ha en warbird i hangaren. Derfor er jeg på leit etter en av hver av de nevnte modellene i 60size, settene bør inneha gode kvaliteter både i hardware og betrekning, samt passform. Noen som har noen tips om hvilke som er bra, of hvor man får tak i de?

    Gleder meg til å bli warbird pilot
    Jan Fredrik Bjordal
    www.JetsOfBergen.no

    This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.

  • #2
    Warbirdfan...

    Originally posted by JanFredrik View Post
    Har funnet ut at man bør absolutt ha en warbird i hangaren. Derfor er jeg på leit etter en av hver av de nevnte modellene i 60size, settene bør inneha gode kvaliteter både i hardware og betrekning, samt passform. Noen som har noen tips om hvilke som er bra, of hvor man får tak i de?

    Gleder meg til å bli warbird pilot
    Klikk deg inn på www.scalewarbird.org og søk opp kontaktadressen slik at du får tilgang til forumet...Gutta der har kjempemasse peiling og vil hjelpe deg videre...

    Forsøk også hos Kjell på remotepilots.no Samme Kjell er både spesialforhandler og
    aktiv i miljøet.

    Mvh Einar - imponert over nivået hos warbirdgutta..!

    Comment


    • #3
      Heisann du , kan bare si at det er kommet noe nye modeller fra ESM som ser utrolige flotte ut. Impx har dem 404 - File or directory not found. dem har en Messersmith ME-109 til rundt 2800.- og legger du til 1400.- får du scala luft understell . Vet ihvertfall hva jeg skal ha etterhvert.
      Tom Jonny Pettersen
      http://www.bodomfk.no

      Comment


      • #4
        HE he,enklere sagt en gjort,har sendt 5 mail og lurt på medlemskap.<null svar............


        Originally posted by Mk.V View Post
        Klikk deg inn på www.scalewarbird.org og søk opp kontaktadressen slik at du får tilgang til forumet...Gutta der har kjempemasse peiling og vil hjelpe deg videre...

        Forsøk også hos Kjell på remotepilots.no Samme Kjell er både spesialforhandler og
        aktiv i miljøet.

        Mvh Einar - imponert over nivået hos warbirdgutta..!
        Ronny Andreassen
        Sunndal/Vinnu
        Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
        3DHs 33" EPP
        JR 9303 2,4

        Comment


        • #5
          Da tror jeg da har skjedd noe muffens, her blir alle registrert innen ihvertfall en uke. Kan du prøve å sende meg en pm med dil email adresse på dette forummet så skal det bli ordnet sporenstraks.

          Du er selvsagt hjertelig velkommen som warbird entusiast, kanskje kan du finne tid til å besøke vårt warbird weekend og?

          Comment


          • #6
            Mystifistisk...

            Originally posted by ronnynorge View Post
            HE he,enklere sagt en gjort,har sendt 5 mail og lurt på medlemskap.<null svar............
            Her får du adressen til sjefen : oistein@scalewarbird.org han er knakende grei kar!

            Mvh Einar - håper at dette fungerer bedre for deg nå Ronny..

            Comment


            • #7
              Warbirdweekend er bankers..Gleder meg vanvittig.Sender mail en gang til og prøver..




              Originally posted by oistein View Post
              Da tror jeg da har skjedd noe muffens, her blir alle registrert innen ihvertfall en uke. Kan du prøve å sende meg en pm med dil email adresse på dette forummet så skal det bli ordnet sporenstraks.

              Du er selvsagt hjertelig velkommen som warbird entusiast, kanskje kan du finne tid til å besøke vårt warbird weekend og?
              Ronny Andreassen
              Sunndal/Vinnu
              Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
              3DHs 33" EPP
              JR 9303 2,4

              Comment


              • #8
                Nå glemte jeg jo å svare på det egebtlige spørsmålet. ESM focke wulf 190 er en vedlig fin modell og focke wulf flyr nydelig. Dersom det er det samme for deg om det er me109 eller en fw190 ville jeg valgt wulfen. Den er mye greiere å håndtere enn 109'en som er vrien på bakken, og vanskeligere å lande. Fw190 lander nesten som en P-47 og er grei på bakken. ESM modellen er jo en A-serie focke wulf så den er litt såkalt short coupled grunnet kort kropp. Det vil si at den ikke er super retningstabil, men litt utfordring skal det jo og være.

                Skal du ha orginalt ESM understell være nøy med å få siste versjon luft-luft da de andre er mer eller mindre ubrukelige ( i hvertfall i lengden). Ellers så lager sierra state of the art retract til denne ESM modellen også.

                Vil du ha state of the art Focke Wulf kan du kikke på SiST modellbau, det er et smykke, dog noe større. Den er litt over 2 meter i skala 1/5.

                Eller er du som sagt velkommen til scalewarbird forummet hvor det står masse om diverse warbirds modeller, flyging og referanse materiale.

                Comment

                Working...
                X