Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nitroplanes Ultimate 40

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nitroplanes Ultimate 40

    Hadde jomfruturen med min nye Ultimate ifra Nitroplanes i dag.

    Fytti katta for et Nille-sett!! Totalt ubrukelig byggeveiledning, hardware og skruer mangler og hardware er av en helt anne type en det som står i veiledningen. Er også noe skeptisk til kvaliteten på flyet, det virker ganske så skjørt!

    Nuvel, etter mye frustrasjon og justering var nå flyet endelig flyklart. En OS 70 4 takt står i nesa på flyet.
    Med byggingen friskt i minnet hadde jeg ikke rare forventningen til flyet før takeoff, men det forsvant som dugg for solen i det flyet tok av. Flyet flyr som en drøm!!
    Det eneste jeg kan nevne er at det anbefalte balanserorsutslaget på 5mm hver vei er alt for lite etter min smak.
    Blei en fin dag på stripa detta, men fy f%#n så kaldt!!

  • #2
    Hei. Jeg hadde samme erfaring med min modell, da en FM Extra 330 60 fra www.rcnet.no (samme fabrikk, annet navn). Manglet både skruer og hardware jeg også. Også min modell virker veldig spinkel. Når det er sagt, må jeg si at det var en veldig positiv opplevelse å fly modellen, den fløy som en drøm!
    Jan Fredrik Bjordal
    www.JetsOfBergen.no

    This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.

    Comment


    • #3
      Originally posted by JanFredrik View Post
      Hei. Jeg hadde samme erfaring med min modell, da en FM Extra 330 60 fra www.rcnet.no (samme fabrikk, annet navn). Manglet både skruer og hardware jeg også. Også min modell virker veldig spinkel. Når det er sagt, må jeg si at det var en veldig positiv opplevelse å fly modellen, den fløy som en drøm!
      Har samme erfaring med disse flyene jeg har 3 stk en extra 90 330 en 50 260 og en ultimate 120 den Hardwaren som er der er skrot byggeveildnigen tviler jeg på brenner engang, men di flyr som en drømm alle sammen
      BOOMA Intelliswitch

      Odd A Eriksen

      Comment


      • #4
        Vrak

        Flikka flyet rett etter take off på tur nr. 8 (for tøff i trynet) og jeg orker ikke å lappe på det!
        Var såpass fornøyd med det at jeg har lyst på et nytt. Jeg er ikke i stand til å se noen som selger det i Norge, noen som veit? (jeg kjøpte mitt på RCmarked)

        Comment


        • #5
          Hei. Denne sjappa sender til norge fra USA for 37usd...
          Error Page | eBay

          Mvh V.Lorentsen

          Comment


          • #6
            Originally posted by Deltadeville View Post
            Hei. Denne sjappa sender til norge fra USA for 37usd...
            Error Page | eBay

            Mvh V.Lorentsen
            Se der ja! Denne står det at har glassfiber kropp også? Kan det stemme?
            Eneste problemet er at jeg har kjøpt to andre fly i dag:P Jaja, man lever bare en gang, blir nok en ny Ultimate snart!

            Comment


            • #7
              Ultimate fra Fly-model

              Hei..Nei tror ikke den har glassfiberkropp...Den har nok glassfibercowling ja... men resten er som vanlig balsa og x-wood...
              Dette er vel samme som du hadde? Selges som Nitroplanes i USA..Her er link til fabrikken i Kina: Page not found - 吉安金鸿新材料有限公司
              Har den lille ultimaten..En Yak(60size).P-51 (60 size). Extra 330L og en Yak 54 30% fra denne fabrikken...Synes den røde Ultimaten 40 er tøff.Men har for mye fly, så får krasje unna

              Mvh V.Lorentsen

              Comment


              • #8
                Ja den ser veldig lik ut, bare min var gul med rødt og hvitt sjakkmønster under.
                Var Nitroplanes jeg hadde.

                Comment

                Working...
                X