Announcement

Collapse
No announcement yet.

ESM F7F Tigercat.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Takk. Reduksjonsboksene har jeg tegna og printet i Taulman 910, som er en sterk nylon. De er spesiallaga for denne modellen.

    Jeg lurer på om jeg skal printe noen dummymotorer for å selge. Ulempen med de er at de bygger ganske mye i lengderetningen, akkurat som full size, men det er jo ikke mitt problem.

    Comment


    • I morgen skal det skje. Jeg tar turen ut til Senja MFK for å foreta jomfruturen. Håper på gode forhold.

      Comment


      • Lykke til om det blir jomfrutur i morgen! Her rett utenfor Oslo har vi våknet til hvit hage de to siste morgenene, og det sprutregner nå. Ikke mye flyvær her for tiden, bløtt å fælt

        Comment


        • Lykke til !
          __________________________________________________ ___
          Jørn Kaasbøll
          Scale Warbirds of Norway

          Comment


          • Var der i dag og det er fine forhold der, godt og se at du har funnet tilbake til rett hobby igjen
            Svein-Tore Gundersen

            Graupner MC32 Hott V2
            Yak 55 SP 3m Comp-ARF(Blue Flagg)m/3W 170 CS
            Sbach 342 DA 50
            3dhs Slick 89 Elektro
            Skymaster F-18C ( ATJ 170Ti )
            Jet Legend F-15 (simjet 3000)
            Retrojet 75 (Simjet 1910)
            Pilot-Rc Dolphin 86 (Jet-Cat 120)
            Byron Corsair

            Comment


            • Lykke til med jomfruturen ! Du har vært så nøye med denne modellen at dette går fint. Spennende med nedgiringen av motorene og det flotte skalautseende dette gir. Er spent på rapporten som jeg regner med vi får.

              Comment


              • Lykke til med jomfruturen. Flott arbeid
                Balsa

                Comment


                • Originally posted by Wulf View Post
                  Lykke til med jomfruturen. Flott arbeid
                  Ja, lykke til ! Veldig flott !
                  Mvh
                  Totto Dahle
                  www.tottoshobby.net - interesse "skala" helikoptere / warbirds
                  Medlem Agder Modellflyklubb

                  Comment


                  • Det fløy faktisk. Skal flytte batteriet litt frem, for det var bittelitt haletungt med hjula oppe, men gikk fint. Føltes veldig stødig og lettflydd. Skru opp lyden før den flyr forbi i videoen:
                    Last edited by tahustvedt; 01-05-16, 16:50.

                    Comment


                    • Gratulerer med gjnnomført maiden. Så ut til å fly veldig bra. Angrer på jeg solgte min...hm
                      Ole Kr Follstad

                      BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
                      PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
                      EF Extra 300 60"
                      EF Extra 300 104" Eme120
                      GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
                      ESM Bearcat, NGH 38cc
                      Phoenix p51D Mustang, Dle55
                      Phoenix K8b, 1:2,5 6m
                      Hangar 9 Piper cub 1\4
                      Ask 21 1:3 5,7m helkompositt

                      Comment


                      • Grattis med vellykket maiden ja! Kult fly
                        Tom I. Arntsen

                        Comment


                        • Gratulerer med maiden. Tror nesten du må ta patent på de motorene. Tøffere enn toget det der.

                          Comment


                          • Gratulerer! Gikk på skinner det der så det ut til. Kul lyd til å være elektro, var det kun lyden fra propellene? eller har du lydmodul i den?

                            Comment


                            • Originally posted by SmurfAir View Post
                              Gratulerer! Gikk på skinner det der så det ut til. Kul lyd til å være elektro, var det kun lyden fra propellene? eller har du lydmodul i den?
                              Ingen høyttalere i denne. Kanskje jeg kan montere lydanlegg siden den er så lett. Syns det er greit med stille fly jeg da. Den brummer fint med de store propellene og gummiopphenget som reduserer de høyfrekvente elektromotorresonansene.
                              Last edited by tahustvedt; 03-05-16, 12:19.

                              Comment


                              • Jeg fikk et cockpit-kit fra VQ models til ESM Tigercat nå. Jeg tror ikke jeg gidder å installere det i min da jeg trenger plassen til batteriet. Bomkjøp. Tru hva jeg kan selge det for.

                                http://www.vqwarbirds.com/product_in...defb34c129c172

                                Comment

                                Working...
                                X