Har lenge hatt lyst på en litt stor Ultimate, så etter mye surfing på nettet for å finne ut hva som var der ute, bestilte jeg en fra Peakmodel. Hadde lest litt om flyene derfra på FG, og det virket som de fleste var fornøyde. Så etter en 10 dagers tid var det hentelapp i kassa
Flyet var flott det, dette er min første "bokhylle", så har ingen andre "hyller" å sammenligne med, men for meg ser det bra ut. Lite rynker i film, grei hardware, i det hele bra finish.
Bortsett fra cowling og canopy. Finishen var bra, men fargen var litt lysere enn resten av doningen. Kineserene hadde vel hatt det litt travelt m fargeblandingen den dagen tror jeg. Men det er til å leve med. Innpakkingen var også bra, kunne vel kjørt en tanks over den uten at den hadde gitt etter..
Det blir DLE 55 m cannister i denne, dette ble også bestilt fra Peakmodel.
Hele sulamitten kom på 849$. Fri frakt til Norge. Så alt i alt kom det på ca 5800,- inkl mva. Syns det var billig jeg.
Det blir PowerHD servoer rund baut, DS120M, har lest litt ymse om disse, men har et par av dem i Yaken min, der virker de hvertfall bra, så vi får se. Mulig jeg må ha en sterkere på sideroret, men tester denne først. Legger ved noen bilder, så dere kan se hvor utrolig rotete det er på hobbyrommet for tiden. (hele tiden)
Ble hvertfall mange bilder ser jeg.. En ting jeg glemte nevne er manualen, den var ganske morsom lesning. Mange rare og uforståelige setninger, sikkert direkte oversatt fra kinesisk. Ganske verdiløs egentlig, men monteringen er rett fram uten overraskelser, så man trenger den strengt tatt ikke...

Bortsett fra cowling og canopy. Finishen var bra, men fargen var litt lysere enn resten av doningen. Kineserene hadde vel hatt det litt travelt m fargeblandingen den dagen tror jeg. Men det er til å leve med. Innpakkingen var også bra, kunne vel kjørt en tanks over den uten at den hadde gitt etter..
Det blir DLE 55 m cannister i denne, dette ble også bestilt fra Peakmodel.
Hele sulamitten kom på 849$. Fri frakt til Norge. Så alt i alt kom det på ca 5800,- inkl mva. Syns det var billig jeg.
Det blir PowerHD servoer rund baut, DS120M, har lest litt ymse om disse, men har et par av dem i Yaken min, der virker de hvertfall bra, så vi får se. Mulig jeg må ha en sterkere på sideroret, men tester denne først. Legger ved noen bilder, så dere kan se hvor utrolig rotete det er på hobbyrommet for tiden. (hele tiden)

Comment