Så kom endelig diger pakke fra Danmark, Pitch Hobby med en veldig hyggelig Henrik. TNT fra Danmark og Tollpost i Norge. Hvem av dem som ikke klarer jobben sin, gidder jeg ikke å finne ut av engang. Den sto plutselig utenfor døra uten at de ringte på! De ville vel ikke ha noen diskusjon. Men skaden ble ikke større enn av jeg fikser det på en kveld. Ikke greit å finne nøyaktig farge, men de var vel ikke så nøye i felten under krigen når engelskmennene hadde vært for ivrig med mitraljøsene sine. Vingespenn 2,85, Black Horse: Fieseler Storch. Klarte ikke å dy meg denne gangen heller. Det begynner å bli noen storker nu. Kjelleren fylles gradvis opp. Den rommer Laser 200V i godt monn, men jeg lurer på 35cc bensin. Det burde vel være div på markedet.
Det beste er vel å fjerne det knuste og lappe igjen istedenfor å bruke det som er. Ingen bærende konstruksjoner er knekt, bare dekke.
Det blir vel ikke like pent som fra fabrikken, men vi får kalle det krigsskade. Cowlingen er meget romslig, ørlite større enn cowlingen til Ed Newmans stork i samme størrelse. To piloter er ferdig montert. "Drivhuset" er fast montert med vinduer på plass og det hele. Frontvinduet og delen foran skrues av med to skruer i siden og forreste pilot sitter på en plate (fra hofta og opp) fjernes, så kommer man til alle servoplassene.
Hilsen Rolv Bruun
ps Får Rcpro inn denne, skal jeg kjøpe en til
(latter med lett hysteri!)
Det beste er vel å fjerne det knuste og lappe igjen istedenfor å bruke det som er. Ingen bærende konstruksjoner er knekt, bare dekke.
Det blir vel ikke like pent som fra fabrikken, men vi får kalle det krigsskade. Cowlingen er meget romslig, ørlite større enn cowlingen til Ed Newmans stork i samme størrelse. To piloter er ferdig montert. "Drivhuset" er fast montert med vinduer på plass og det hele. Frontvinduet og delen foran skrues av med to skruer i siden og forreste pilot sitter på en plate (fra hofta og opp) fjernes, så kommer man til alle servoplassene.
Hilsen Rolv Bruun
ps Får Rcpro inn denne, skal jeg kjøpe en til

Comment