Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aero-works Ultimate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aero-works Ultimate

    Er det noen som selger denne i Norge- Aero-works Ultimate 27%?

    Mvh Tommy

  • #2
    Hallo!
    Jeg sikler på samme modell, og pratet med Bekkums hobby på Fagernes-stevnet. De sa de hadde fått tilbud om å ta den inn, og skulle se an etterhvert. Ellers vet jeg at "Godseieren" har anskaffet en slik fra Chief Aircraft i USA. Jeg har en del linker til tyske butikker som også selger den. Pris på fly inkl. DA50 fra Tyskland mener jeg lå på 8-9000kr for en god stund siden... (Husker jeg riktig at Godseieren fikk hele pakka fra USA for 12-13000kr inkl. frakt???)
    I England tror jeg PL Prod fører Aeroworks, men jeg er ikke helt sikker. Sitter "ute" på jobb nå og har desverre ikke linker til de aktuelle butikkene!

    Ellers kan det nevnes at World Models kommer med en Ultimate i samme størrelse. Den får en norsk forhandler, og kom visstnok til å ligge på 4500-5000kr.
    -Keep me posted
    Audun Thinn
    Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

    Comment


    • #3
      (Husker jeg riktig at Godseieren fikk hele pakka fra USA for 12-13000kr inkl. frakt???)
      Du har ganske bra hukommelse Thinnthinn, selv har jeg glemt (fortrengt) summen, men tror det var i underkant av 12000kr.

      Det som er litt irriterende er at 2 uker etter at jeg bestillte, senket Aero-Works prisen med $200. Typisk

      For de som er interessert kan jeg nevne at jeg nå driver å hengsler ror, og vurderer sterkt å ta meg en tur til Maarud på IMAC treff i mai.
      Mvh
      Gunnar Børseth

      I might not be very good, but I'm fun to watch.

      Comment


      • #4
        Hvordan virker kvaliteten på settet da.. Har veldig lyst på en Ultimate i den størrelsen.. Kan du legge ut linkene når du får tid Thinnthinn?

        Mvh Tommy

        Comment

        Working...
        X