Har fått tilbud om å overta et slikt fly men kjenner lite til det å er usikker. Er det noen som har noen som helst kjennskap til flyet?
Unconfigured Ad
Collapse
Airworld Suchoj SU-26MX
Collapse
X
-
Fikk tilbud om å kjøpe/bytte til meg en slik som fremdeles ligger ny i eskene her i byen. Men er lit i tvil om det er et fornuftig prosjekt å hive seg på. Det jeg har hatt tidligere av slike kompositmodeller har nå ikke flys spesielt bra men det trenger selvsagt ikke være tilfelle med denne.
Har jo liggende en 3W 200 motor som sikkert kan brukes i dette flyet. Men hadde vært fint å høre vist noen hadde noe info om modellen.Comment
-
Kjøp deg Hysol først som sist. Meget gode egenskaper for liming av slikt____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
-
EF 60" Edge. Torque.
EF 91" Extra. Hacker Q80-8M
3DHS 92" Edge. Hacker Q80-8M
CARF/Skygate Viper. Merlin 200XBL
Multiplex FunCub XL on floats.
Jeti DS-16Comment
-
Dropp de spiral tuppene, mye sløsing og tetter seg selv om man hiver de i fryseren som noen tipser om. Eureka har hatt tidligere men har som regel handlet en bunke fra DreamWorks, super service og kjapp levering____________________________
-
Får bestille et par patroner for å teste det. Men for å si det slik ingenting av det jeg har limt med PL400 har til dags dato løsnet. Men det er mange ting jeg må finne ut av før det blir noe liming. Har jo ikke noen form for monteringsanvisning så hvor alle finerdelene skal være vet jeg ikke. Har sent en meil til produsenten å spurt om det finnes noen form for monteringsanvisning eller bilder som viser hvordan ting er tenkt men har foreløpig ikke fot noe svar.Comment
-
Største fordelen med Hysol er at den ikke er flyktig, renner ikke utover men kan plasseres og blir der. Genial til cowling festet. Pusser og vasker innsiden av kroppen, borer opp som vanlig, skrur inn en god umbrako skrue og drypper deretter en olje dråpe på kun skruen. Legger en fin salve Hysol over skruen. Venter et par timer og skrur den ut. Herde over natta og har knallharde gjenger som ikke rister i stykker____________________________
-
Enig med affa at spiraltubene sløser mye lim. Men de er geniale der det er vanskelig å komme til og eller om du planlegger litt, og limer veldig mye på en gang. Frysertrikset har jeg også prøvd, noen ganger funker det, andre ganger ikke.EF 60" Edge. Torque.
EF 91" Extra. Hacker Q80-8M
3DHS 92" Edge. Hacker Q80-8M
CARF/Skygate Viper. Merlin 200XBL
Multiplex FunCub XL on floats.
Jeti DS-16Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment