Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Den blir montert så snart jeg får ut den Pilot-RC Edge540 42% som opptar hobbyrommet akkurat nå.
Tror denne PT-19 blir flott med en ASP 180 4t motor som har fått seg CDI tenning å kjører på E85.
Da har jeg fått montert tanken og motoren. Overraskende fin utførelse på denne modellen fra Seagull mye bedre en det jeg har sett tidligere fra denne produsenten.
Ja hadde jeg tenkt på de skulle jeg jo ha fått junior til å filme i dag. Fløy fire turer med den etter at jeg flyttet batteriet 10cm bak. Den ble kjempebra flyr som en drøm. Ble jo vanvittig med motorkraft i den men det er jo bare morsomt.
Vel noen film ble det aldri. Nå er flyet et vrak da det gikk rett i skogen under siste avgang. Årsak kan ses på første bilde. Linken til sideroret bøyde seg. Disse er rett og slett alt for myke og svake. Med den kraftige 180 motoren jeg hadde i flyet måtte jeg jo nesten bruke fult sideror for å få den til å gå rett frem under avgang. Og når linken sviktet gikk det rett i skogen. Her bør nokk de som har tilsvarende fly lage en avstivning eller noe slikt før de lider samme skjebne. Har ikke tid til å reparere flyet så det blir nå solgt for en tusenlapp, det jeg ville fått for servoene om jeg hadde skrudd de ut og solgt de.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment