Announcement

Collapse
No announcement yet.

stor "trainer"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • stor "trainer"

    Har fått litt lyst pået stort lettflydd motorfly, med bensin motor. Har kikket litt på Pilot Rc sin trainerhos Elefun. Er det noen andre alternativer? pris spiller jo og en rolle, Pilot Rc sin er jo veldig rimelig. Innspill til alternativer mottas. På litt sikt tenker jeg og evt å kunne slepe med den.

  • #2
    Vet ikke om denne Sticken på 2M er stor nok.

    Comment


    • #3
      Pilot traineren flyr helt suverent den med en dle 20. Skulle du trenge motor så har jeg en dle 20 liggende å samle støv som kan gå rimelig
      Propellen skal være på toppen!
      Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

      Comment


      • #4
        ville gått for Pilot sin ja
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • #5
          Originally posted by bjornal View Post
          Pilot traineren flyr helt suverent den med en dle 20. Skulle du trenge motor så har jeg en dle 20 liggende å samle støv som kan gå rimelig
          Sendte deg en pm om motoren.

          Comment


          • #6
            Hei...
            Vet ikke hva du syns om høyvinget fly, men kjøpte meg nettopp en Cessna 152 fra Seagull, v.sp. 2030mm. Lettflydd, grei å slepe med, men ingen akrobat naturligvis - mest søndagsflyging... Grei pris - 2100.- fra Hobbyfly Danmark
            .

            Comment


            • #7
              Hangar 9 Valiant er den beste traineren jeg har vært bort i. Prisen vil nok noen synes er høy. Jeg har innstallert en DLE 40 (2 syl) i min. Da er den ypperlig til slep også.
              Valiant 30cc ARF by Hangar 9
              http://shop.smallsize.no/rc-fly/mode...ly-arf/1014704
              H9 Valiant towing a 50% Hemple KA6
              Karl Hans Glommen.
              Mjøsa Modellflyklubb

              Man har ikke mer moro enn man kjøper sjøl.

              Comment


              • #8
                Takk for innspill. Fine modeller, men den til Smallzize hadde jo en hinsides pris da. Hvordan er det å handle fra Hobbyfly? Ser de opperer med priser uten mva, og da er det jo greit å betale norsk mva på innførsel.

                Comment


                • #9
                  Gikk rimelig bra for min del,kjøpte en BH spit på 2m fra de.
                  De bommet litt på frakt prisen ,da den var i 2 esker og jeg måtte betale litt ekstra for det

                  Comment


                  • #10
                    Har flydd Pilot traineren endel med guttungen og den fungerer ypperlig. Enkel å sette samme, gode flyegenskaper og lett å reparere om noe går skeis!
                    ____________________________
                    Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                    Comment


                    • #11
                      Hei igjen..
                      Hobbyfly DK ligger noe under norske priser, såpass at det er verdt det syns nå jeg. Raske til å svare på mail om du har spm.
                      Jeg bestilte på en torsdag og mottok flyet på onsdag. Det varierer med mva inkl. i prisen ( jeg skjønner ikke hvorfor..) nå ligger Cessnaen ute med momset pris.. Jeg synes også Hobbyfly har bra utvalg, det være seg fly og tilbehør.

                      Comment


                      • #12
                        har god erfaring med hobbyfly.de i tyskland. billigere frakt derfra enn fra danmark. betalte 350kr med tollpost for en fieseler storch på nesten 3meter i 2 store esker
                        Tom Nohr
                        Tennisveien 9
                        2450 Rena

                        Frsky taranis 9+
                        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                        + diverse små ting

                        Comment

                        Working...
                        X