Announcement

Collapse
No announcement yet.

Om ready S

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Om ready S

    Jeg kjøpte meget et ready her om dagen hos Rc modeller fikk det sammen å fikk motoren til å gå så den skulle ... Fikk jeg så et spontan tilfelle her om dagen at jeg måtte få dette i luften da... Jeg og en kompis dro i natt ut for å prøve det...
    Jeg vil vel kunne si at jeg har relativt lite fly erfaring, har hatt et par sånne småfly før men de har gått i bakken 2 sekunder etter takeoff...
    etter utallige med timer AEFPD fant jeg ut at jeg var muligens i stand til å få dette opp og ned...
    Så stod jeg der på sletta plagdes litt med motoren før jeg endeli fikk den til å gå så den skulle... Skjelven i beina i frykt om at dette var dens siste tur ever ... taxer mot slutten av sletta snur og gir gass... 15 meter så var det lufta og du verden hvor det fløy ... det er den desidert beste følelsen jeg noen sinde har hatt og jeg angret ikke et sekund på at jeg tok opp denne hobbyen igjen. Så kom landingen merket flyet trengte ganske høy hastighet for landingen og den var relativt hard me flyet tok det fint og stoppet litt lenger bort på grunn litt ujevnt underlag men like helt... En ting er sikkert har det ikke vært for en så bra simulator har det aldri gått så bra så det gjorde og angret ikke et sekund på de 2000 jeg brukte på den simulatoren... Dette min velkommen til meg selv på dette forumet. TAKK!
    De største sorgene i livet skapes ikke av tapene og ulykken, men av frykten for dem.

  • #2
    gratulerer kjempe morsomt å høre om nybegynnere som får det til. vet selv hvordan det er med den første vellykkede flyturen . lykke til videre.
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

    Comment


    • #3
      Var der litt tidligere i sommer med ganske nøyaktig samme utgangspunkt. Masse simulator trening og skjelvende kne, fingre, hender og hue...

      Lykke til med flyginga og velkommen til forumet
      Espen Melby

      :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

      Comment


      • #4
        Coolt! Grattis!

        Have fun!

        Comment


        • #5
          takker
          De største sorgene i livet skapes ikke av tapene og ulykken, men av frykten for dem.

          Comment


          • #6
            takker
            De største sorgene i livet skapes ikke av tapene og ulykken, men av frykten for dem.

            Comment

            Working...
            X