Unconfigured Ad

Collapse

dynam foucus 400

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jop002
    • Dec 2006
    • 188

dynam foucus 400

kom over dette flyet på brapris.no ---> http://www.brapris.no/index.php?main...roducts_id=439

1699kr komplett med børsteløs og greier er jo billig!
    er dette kvalitet eller bare billig skrap?
    Mvh Jan Ulrik Opheim
  • tyor
    • Mar 2005
    • 9757

liiitt billigere her http://rcnet.no/b2b/product_info.php...products_id=51 og en video

edit: videoen fungerte vist ikke
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

Comment

• galmania
      • Jul 2005
      • 604

Video ligger det på brapris.no også, nesten nederst på sida. Ser ut som et morsomt lite sportsfly, jeg har ikke flydd det men jeg har vært å sett og tatt på det. Er lagd av et stoff som er nærmere elapor enn styropor(?) som er det gws bruker, så det ser solid og holdbart ut sånnsett.
      Geir Amund Lindberget

Comment

• jansr
        • Oct 2006
        • 243

jeg har stående en helt lik bare med børstemotor.flyegenskapene er ok men flyet tåler ikkje for harde landinger.denne du sikter til som har børsteløst opsett har helt sikkert enda bedre flyegenskaper en den jeg har.radioutstyret som er med i disse setta er vel så som så.men jeg har ikkje hat noe tull med utstyret i cessnaen min.det er hvertfall billige deler til disse.
        mvh jan sigurd røyseland

Comment

• jansr
          • Oct 2006
          • 243

som galmania skriver at denne ser sånnsett holdbar ut kan det godt være denne børsteløse saken er laget i et bedre materiale en den jeg har,min er nærmest isopor i kropp og vinger.
          mvh jan sigurd røyseland

Comment

• Rcnet
            • Feb 2006
            • 56

Dynam focus video

Vidoen skal fungere nå. Vi har også komplett delelager til svært fordelaktige priser for vår styrofoam modeller.

Mvh
            Rcnet AS

Comment

• jansr
              • Oct 2006
              • 243

Originally posted by jansr
              som galmania skriver at denne ser sånnsett holdbar ut kan det godt være denne børsteløse saken er laget i et bedre materiale en den jeg har,min er nærmest isopor i kropp og vinger.
              ser jo det nå at det er jo ikkje dynam evo cessnaen du mener temmelig like navn på flya sorry
              mvh jan sigurd røyseland

Comment

• galmania
                • Jul 2005
                • 604

Det er vel sannsynligvis samme materiale i disse flyene, selv om de er annerledes bygd opp. Jeg har som sakt ikke verken flydd der eller "krasj testa" det, syntes bare materialet virket endel seigere enn det sprøe som gws bruker, det står det jo forsåvidt også i produktbeskrivelsen hos brapris
                Geir Amund Lindberget

Comment

• jansr
                  • Oct 2006
                  • 243

skal være enig at den er seigere en gws,det har jeg erfart
                  mvh jan sigurd røyseland

Comment

• Tintin
                    • Jan 2005
                    • 4631

Dynam er vel produsenten så det er kanskje ikke så rart at de bærer samme fornavn

Comment

Working...