Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Video ligger det på brapris.no også, nesten nederst på sida. Ser ut som et morsomt lite sportsfly, jeg har ikke flydd det men jeg har vært å sett og tatt på det. Er lagd av et stoff som er nærmere elapor enn styropor(?) som er det gws bruker, så det ser solid og holdbart ut sånnsett.
jeg har stående en helt lik bare med børstemotor.flyegenskapene er ok men flyet tåler ikkje for harde landinger.denne du sikter til som har børsteløst opsett har helt sikkert enda bedre flyegenskaper en den jeg har.radioutstyret som er med i disse setta er vel så som så.men jeg har ikkje hat noe tull med utstyret i cessnaen min.det er hvertfall billige deler til disse.
som galmania skriver at denne ser sånnsett holdbar ut kan det godt være denne børsteløse saken er laget i et bedre materiale en den jeg har,min er nærmest isopor i kropp og vinger.
som galmania skriver at denne ser sånnsett holdbar ut kan det godt være denne børsteløse saken er laget i et bedre materiale en den jeg har,min er nærmest isopor i kropp og vinger.
ser jo det nå at det er jo ikkje dynam evo cessnaen du mener temmelig like navn på flya sorry
Det er vel sannsynligvis samme materiale i disse flyene, selv om de er annerledes bygd opp. Jeg har som sakt ikke verken flydd der eller "krasj testa" det, syntes bare materialet virket endel seigere enn det sprøe som gws bruker, det står det jo forsåvidt også i produktbeskrivelsen hos brapris
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment