Unconfigured Ad

Collapse

avstand fra potte til treverk på bensinmotor

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tyor
    • Mar 2005
    • 9757

avstand fra potte til treverk på bensinmotor

Har nå montert en quadra35 i en seagull seafury. Det jeg lurer på er hvor lang avstand trenger man fra potta til treverk på bensin motor. bensinmotoren går vel en del varmere en glow motor hvis jeg ikke tar feil. Må skjære ut litt plass på undersiden av motorboksen uansett, og er greit å ta nok med en gang. Potta som sitter på den er en liten firkantet slik som er vanlig på motorsager. vil se hvor mye det bråker og hvordan motoren fungerer før jeg evt. investerer i en ordentlig potte eller canister.
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting
  • Isak
    • Apr 2004
    • 680

Tror du skal invistere i en cannister tyor - den blekkdåsa`n som er med orginalt kan vel knapt kalles en potte, i allefall ikke lydpotte. I så tilfelle er det vel mest for å få FRAM lyden Stor plass tar den også.
    Runar Isaksen
    risaksen@bluezone.no

Comment

• tyor
      • Mar 2005
      • 9757

Har tenkt å investere i det. men vil bare få prøvd motoren at den fungerer bra først. Da jeg har kjøpt den brukt og ikke vet hvor mye den har gått osv. For prøveflyging har ikke lyden noe å si uansett, for det vil forgå hjemme på gården og da tro naboene bare at jeg har begynt med vedhogst
      Tom Nohr
      Tennisveien 9
      2450 Rena

Frsky taranis 9+
      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
      + diverse små ting

Comment

• Isak
        • Apr 2004
        • 680

hehe.. det funker vel greit da ja