Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Har leitet på nettet etter ultimate deler.. men finner ikke noen side.. på hjemmesiden til e-flite så er det link til small size.. å det er det jo mye vits i ..
Vet ikke hva du trenger av deler jeg, men det meste på den modellen er jo 3mm depron...
Jeg hadde flyet, og har muligens noen "reservedeler" liggende i esken som jeg ikke brukte.
Pr dags dato trenger jeg den kåpen foran.. undervingen.. og kanskje kroppen.. hadde jo kanskje hvert like enkelt å kjøpt et nytt fly.. men blir jo liggende med fullt av motorer og lignende dah .. tror det er med motor å slikt på den.. går for ca 800-900 i butikken for flyet..
Endelig har jeg fått ultimaten helskinnet ned ifra luften.
Det jeg hadde gjort sist gang, var at jeg ikke hadde reversert servoen til balanseroret. lite epa var det også. så jeg kom nesten ingen vei.. ny kropp.. ny proppell.. og sist men ikke minst.. servoene RETT vei!
Satser på et langt liv til dette depron flyet! :=)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment