Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
er det noen her som har erfarigner med denne? hvordan den flyr? om den er relativt lettflydd? med tanke på landingshastigeter og andre skummle tendenser? hvem motor bør jeg eventuelt velge?
alltid lik dette flyet
Jeg har hatt et med OS 91 4t m/pumpe. Synes det var passelig motor, men en tilsvarende 2t vil gjøre modellen litt lettere. Med pumpemotor kan man plasere tanken ved tyngdepunktet, noe jeg foretrekker. Jeg kompenserte vekten med miniservoer HiTec 225MG og 85MG. Det flyr meget bra. men har de spesielle egenskaper todekkere har, men når du blir vant med det, er det et fantastisk fly.
Landingshastigheten var (behagelig). Men den var ikke glad i høyt gress. Vertikalen var (uendelig). Fint lite fly som er lett å ha med i bil uten å måtte montere/demontere.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment