Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alternativt bruk av 3S 2100-2200 mAh batterier

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alternativt bruk av 3S 2100-2200 mAh batterier

    Tenkte jeg skulle finne et alternativ til bruk av 3S 2100-2200 mAh batteriene til T-Rex 450, og gjerne noe flygende som kan brukes på vann?
    Noen som vet om det finnes type hydro-foam flyboat elller lignende, og helst ARF, for denne størrelse av batterier?

    Stein

  • #2
    Tja, vet at det er en i klubben som har tatt tegningene fra en Hydro Foam og forstørret de ganske mye, tror han dobblet alle målene. Han flyr med 4S 3700 lipo og axi 2826/12. Så hvis du finner tegninger til en slik en er det bare å forstørre de til det du trenger
    William Jul Ringkjøb
    Bodø MFK

    If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

    Comment


    • #3
      Ellers er det en haug med flytyper som passer perfekt til 3s 2100mah-pakker.
      Personlig favoritt, Multiplex Funjet
      Morten Smøraas

      Comment


      • #4
        Jeg bruker mine FP 3s1p2170mAh i Minimag fra Multiplex i tillegg til T-Rex 450se
        Bruker motor,esc og servoer fra dette flyet http://rcnet.no/b2b/product_info.php...roducts_id=145

        Ligger en film av av Minimagen min her når den flyr fra snø med flottører har ikke fått prøvd den på vann enda Film av Minimag på flottører i vind - (MFN) ModellflyNytt.no
        Amund Gårdhammer
        www.ringerikemfk.com

        Comment


        • #5
          red arrow

          i denne passer det batteriet perfekt
          Attached Files
          Alt som kan fjernstyres.
          ---------------------------------------------
          The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
          Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
          Steinar Kvarme.

          Comment


          • #6
            Originally posted by amundrg
            Jeg bruker mine FP 3s1p2170mAh i Minimag fra Multiplex i tillegg til T-Rex 450se
            Ja, den med flottører kan være løsningen.
            Kan motor og ESC fra 450'en brukes? Original motor og ESC fra 450 SE ligger bare i skuffen.
            Hvis ikke, har noen et bra oppsett, Esc, motor og servoer?

            Stein

            Comment


            • #7
              Originally posted by nilste
              Ja, den med flottører kan være løsningen.
              Kan motor og ESC fra 450'en brukes? Original motor og ESC fra 450 SE ligger bare i skuffen.
              Hvis ikke, har noen et bra oppsett, Esc, motor og servoer?

              Stein
              Det ser ut som det er plass til den.
              Jeg har flyttet motor feste bakover og satt motoren foran det originale motor feste. Tror du må gjøre det for å få plass.
              Bruker 10x4,7 propell
              Amund Gårdhammer
              www.ringerikemfk.com

              Comment

              Working...
              X