Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Er det noen som har erfaring på event. om eller hvordan sjøluft og saltvann påvirker både motor og elektronikk? Da tenker jeg først og fremst normal bruk, uten at modellen på noen måte har vært helt eller delvis under overflaten.
Jeg har bare erfaring fra 3-4 krasj i sjø med elekro rc fly. Det kan gå utrolig bra hvis du skyller og renser med CRC e.l. Og tørker godt sf. En gang var det bare en vingeservo som ga seg. Jeg kommer til å prøve flottører. Da vil jeg pakke inn mottaker , regulator og batteri så det blir tett. Det tenker jeg vil gå ganske bra. En servo fra eller til får en kalkulere med.
jeg fløy wingoen min nede i fjæra for et par år siden. Det funket som bare juling, og jeg hadde ingen problemer med saltvannet. Ingenting ble ødelagt, til tross for at servoene står montert på utsiden av kroppen! Mottakeren var heller ikke pakket inn eller beskyttet av noe slag. aner meg hva som ville skjedd i et eventuelt havari
Dette fungerte i hvertfall for meg, men jeg anbefaler deg å pakke mottaker godt inn og tape over serover hvis de stikker ut. Du burde også tape over skjøter som vann kan trenge gjennom. Lykke til!
William Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment