Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jeg har ikke testet akkurat den Ultimaten, men har flere andre.
For min del elsker jeg flyegenskapene til Ultimaten! Den lange kroppen skaper
et bedre halemoment enn f.eks Pitts. Bruker man litt tid på vinkling av motor, samt å få alle vinkler rett på vinger + stab, får man en modell som tracker relativt bra.Og acro-egenskapene på Ultimaten er jo formidable! Roll/snap-hastighet er vanvittig med riktige utslag!
Dobbeltdekkere har jo rykte på seg til å være vanskelige å lande, men med litt motor er ikke dette noen stor kunst. Med motor-kutt derimot har de glidetall 1:murstein om vekta er litt i overkant!
Wild Hare har jeg heller ikke vært borti, men det er jo mange som har modeller fra disse, og ikke hørt noe store klager fra dem! Det er uansett viktig at modellen er lett nok!
Takker for tilbakemelding. Flyr selv en Super Stearman (.40 størrelse), og liker den kjempegodt. Har sansen for argumentet med litt lengre kropp på Ultimate enn div. andre todekkere. Great Planes har jo også en Ultimate for bensinmotorer, og Elefun har en STOR Ultimate, men det får evt. bli neste trinn.....
Tar gjerne imot flere meninger/råd om todekkere i "bensinmotor-størrelse".
Liten høyvinget trainer - SC 15
ARC Beaver on floats - Saito 82
Goldberg Ultimate - OS 120
Jeg har Ultimate`n fra Great Planes, og har bare godt å si om den, settet er av god kvalitet, og den flyr akkurat sånn jeg vil at den skal fly! Det eneste negative er at understellet er veldig mjukt, så jeg bytta til ett i karbon fra C-ARF. Jeg likte festene til vingestaga, veldig enkelt og ikke noe fikling med kalde fingre!!! Du monterer hele doningen på tre minutter!
Jeg skal ikke påstå at den er bedre eller penere enn Wild Hare sin, for den har jeg hverken sett eller flydd, men jeg liker den så godt at både Velox`n og Extra`n stort sett har hengt på veggen i vinter!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment