Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Gullknapp Modellflyklubb fikk vist sine akrobatiske luftkunster da de arrangerte sitt årlige stevne på flystriba i Froland. Med alt fra store, naturtro flygemaskiner, til små hissige helikoptre ble dette et skue for både tilskuere og deltakere. Se video fra TV-Agder!
Gjestepilotene Odd Sundet, Håvard Andreassen og Jon Arne Rossow gjennomførte ett suverent show!
Takk for at vi fikk komme. Det var et kjempearrangement med masse bilde og hyggelige piloter, og et hav av besøkende!
Tom Erik gjorde en knalljobb som speaker, og det var ikke verre enn at man fikk lurt'n ut utpå dagen til å showe litt med Raptor også.
Gutta der nede har helt klart skjønt det og stabla sammen et kjempemiljø. Virka som det var propell på taket som dominerte, og det var imponerende ferdigheter på hele gjengen.
morsomt med han som blir intervjuet på slutten av innslaget. Han sier han brenner for skala, det neste vi så får se er en Cub(tror den ble fløyet av han som ble intervjuet) som kommer inn i et kamikaze angrep for så og brekke rett opp igjen. Det så ut som om han fløy noe helt annet enn en Cub ihvertfall. Eller kanskje det var skalaflyet som brant han mente???
Hva var det for slags tam takeoff da Odd? Mulig jeg så feil men lurer på om det var borti 10-15 cm. fra vingetipp til bakken der. Du har begynt å legge inn marginer skjønner jeg. Jaja...
Hva var det for slags tam takeoff da Odd? Mulig jeg så feil men lurer på om det var borti 10-15 cm. fra vingetipp til bakken der. Du har begynt å legge inn marginer skjønner jeg. Jaja...
Var Håvard som etter landing påstod at jeg godt kunne venta litt før jeg kasta meg på stikkene. Trudde ikke noe på'n før jeg så klippet...hehe
Håper jeg får tilsendt det de filma der oppe etterhvert. Hvis det er noe brukanes så skal vi slenge ihop et lite klipp.
1 Mai stevnet på Gullknapp er etterhvert blitt en tradisjon, med det er sannelig ikke hvert år det klaffer slik med vær og publikum. Men det er fryktelig gøy å arrangere stevne når ting går greit, publikum koser seg i sola og kiosksalget går strykende. For ikke å snakke om tilreisende dyktige piloter (Takk til Odd og Håvard) som det er vanvittig morro å se på. Slikt betyr mye i et klubbmiljø.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment