Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Opplevd dette. Pakken kom likevel uten mer tull enn en dag forsinkelse. Var ikke åpnet.
Men verdien var likevel ikke mye over idiotgrensen på 200kr. Prøver å holde verdien på hver forsendelse nærmest mulig 200kr.
Tor A. Jakobsen
-------------------------------------------------
If your gonna Crash.... at least make it look Good!
-------------------------------------------------
Slik gjør jeg det også . Bare å sende flere småpakker etter hverandre på ca 200.- Fordelen er jo at en minsker tapet viss en skulle bli borte .
Forresten så har jeg handlet mange ganger der uten at jeg har mistet noen pakker . Kjempebutikk spør du meg .
Sitter forresten og pakker opp nå hehe . Ny motor til Mini Funtanaen og billig lim .
Selv er jeg møkkalei det firmaet.
Siste sending manglet 2 balanserere men betalte var dem!!!!!
Meget motvillig fikk jeg svar til sist hvor de "krediterte" min konto med beløpet av 1 balanserer!!!
Kjedelig siden det begynnte så bra med dem!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment