har annskaffet meg en u can do 3d.. men når jeg har koblet til halen med y kabel men dette blir et problem.. er det no annen måte jeg kan gjøre dette på? eventuelt uten y kabel? har 7kanals motaker!
Unconfigured Ad
Collapse
Høyderor og to servoer og JR9xII
Collapse
X
-
Høyderor og to servoer og JR9xII
T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)
"Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"
-- Ronny --Tags: None -
ingen som har gjort dette på jr?T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
"Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"
-- Ronny --Comment
-
hei per, har noen valg der, men ingen av disse valgene er mulig å endre på.T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
-- Ronny --Comment
-
Originally posted by muffhei per, har noen valg der, men ingen av disse valgene er mulig å endre på.
Please note that before a Primary Channel can have a second servo allocated as a Mate, an unused Auxiliary Channel must be inhibited in System Mode - DeviceSEL. Only channels made available in System Mode - DeviceSEL will appear in the selection sub menu.Comment
-
jeg fant ut av det!!bare lang inn en liten mix på høyderoret og en kanal, trenger ikke bruke wingtype menyen
T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
-- Ronny --Comment
-
Her er måten å gjøre det på - uansett (fra artikkelarkivet);
Fikk aldri noe orden på høyderorsprogrammeringen til min Patty Wagstaff i JR 9XII. Trimmeren fungerte kun på høyre høyderor og rorene fikk jeg ikke til å jobbe likt, noe som resulterte i mye artige, dog underholdende, manøvre.
Det stod heller ikke noe om hvordan dette skulle programmeres riktig i manualen(?). Jeg fant det hvertfall ikke..
Så så jeg lyset: En herremann ved navn Tore Helliksen tok det hele på strak arm over telefon og ting ble ordnet. Jeg legger ut løsningen her, da det muligens er flere som har plundra med %"!&/)(§§skapet;
JR 9XII
Mixe 2 høyderor: (Elev+AUX3)
1. Velg flytype under TYPE SEL
2. Gå til DEVICE SEL, hvor all TRIM OUT skal stå på INH helt nederst unntatt på de kanaler som er i bruk. Jeg bruker ACT på killswitch og choke (AUX4 og GEAR)
3. Under WING TYPE, velg FLAPERON
4. Gå til ELEV INH, trykk scrollhjulet ned og velg AUX3
5. Reverser servo der det er nødvendig.
For at dette skal fungere må man i utgangspunktet ha ELEV på høyre ror og AUX3 på venstre ror i mottakeren.
Da skulle det fungere.Geir
3D plane - 1D brainComment
-
fikk det til å funke bare jeg måtte velge aux2 dette siden jeg kun har 7 kanals mottaker i denne modellen, ser ut til at alt funkerT-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
-- Ronny --Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment