Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
hei er på vei å skal kjøpe meg akro fly, står i mellom pitts yak og Extra.. er det noen som har noen anbefalinger? tenkte jeg skulle kjøpe brukt siden nytt med alt utstyr blir himmla dyrt...tenkte meg en modell med ca 50ccm motor..hadde vært greit med noen synsvinkler på disse modellen fra noen som har en del erfaring:P
takk på forhånd...
hehe.må jo va milionær før å få til noe sånt men ja takk skaffer du et sånt oppsett med servoer å motor til 15000 så er jeg med fra pitts81 ikke dimex...
dem selges nye på ebay for under 90$ kjøpte alle servoen til yak`n derifra
Når ble $90 rundt 400 kroner? Litt i overkant av 550 kroner er vel mer riktig
Det er ingen vits å lure seg selv selv om dollarkursen er spesielt gunstig akkurat nå. Kortselskapene skal også ha sitt (rundt 15 øre pr dollar).
Når det gjelder Flyvalget, ville jeg tittet på SD models som www.troybuiltmodels.com fører. De er en god del billigere enn QQ sine fly. De får mye skryt på RCU. De fåes i både Extra 260 og Yak-54.
Da har jeg fått svar fra somenzini..en 86" kommer på 5000 inkl frakt.
virker ikke som jeg blir trukket noe ekstra når jeg bruker paypal..
Så på sd modellene til elefun i dag..er mangen der som fristet veeeldi..40% yak..hmm
husk på at du sannsynligvis får moms på 86" Yak. snakket med RCNet for en liten stund siden, og de kunne skaffe 86" Yak til 6100,- tror det vil være mer lønnsomt
William Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...
men nå blir den ikke sendt med den orginale verdien da
men jeg er enig at en burde støtte opp om norske butikker!var bare en pekepinn på hva en slik koster..så den ikke i butikken til rcnet.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment