Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
tror nok en 40cc i denne modellen vil bli for tung og en 26cc vil gi deg for lite effekt. Hva med en OS 1.60, den veier vel under 1 kg mener jeg og du trenger ikke batteri til tenningssystemet. Ser ut som om det er motoren Dino anbefaler til denne modellen.
tror nok en 40cc i denne modellen vil bli for tung og en 26cc vil gi deg for lite effekt. Hva med en OS 1.60, den veier vel under 1 kg mener jeg og du trenger ikke batteri til tenningssystemet. Ser ut som om det er motoren Dino anbefaler til denne modellen.
mvh
Odd johnny
hei
jeg hadde en OS 160 FX. men jeg vil gå over til bensinmotor.
Hva om jeg flytter batteriet lenger bak for å motblansere vekta o.l?
Jeg ville prøvd mvvs 26, den veier rundt 1 kg med alt og yter 3.8 hk.
jeg har en slik motor i min showtime 4d 90. Har ikke kommet meg opp enda ettersom motoren stoppet under innkjøring og er sendt tilbake til selgeren for bytte.
Jeg ville prøvd mvvs 26, den veier rundt 1 kg med alt og yter 3.8 hk.
jeg har en slik motor i min showtime 4d 90. Har ikke kommet meg opp enda ettersom motoren stoppet under innkjøring og er sendt tilbake til selgeren for bytte.
hei
bestillte en DZY 26ccm. det burde vel holde. er de motorene bra?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment